Konobari ne vjeruju što im gosti rade: “Takvo ponašanje je nevjerojatno frustrirajuće”

15.02.2025.
u 10:39

Radnici u ugostiteljstvu često su na prvoj liniji ovakvog ponašanja, a mnogi ističu kako ih posebno iritira što gosti očekuju brzu reakciju, vuku ih za rukav ili ih dozivaju bez osnovne pristojnosti.

Rad s ljudima može biti iznimno zahtjevan, jer svakodnevno donosi susrete s različitim osobnostima, emocijama i očekivanjima. Takva dinamika traži strpljenje, prilagodljivost i sposobnost nošenja s različitim situacijama. Iako ne postoji univerzalni pristup koji bi odgovarao svima, jedno bi uvijek trebalo biti prisutno – osnovna pristojnost. Jedan korisnik Reddita nedavno je podijelio svoje frustracije vezane uz nedostatak kulture i pristojnosti u svakodnevnim interakcijama, posebno u ugostiteljstvu. Njegova objava izazvala je lavinu komentara i otvorila raspravu o tome koliko su Hrvati zapravo nepristojni u svakodnevnim situacijama. 

“Gdje je nestala kultura pristojnosti? Svaki dan radim s ljudima u kafiću, a nekultura me sve više živcira. Gosti viču narudžbe bez kontakta, očekuju trenutnu uslugu i plaćaju sitne račune velikim apoenima, ne mareći za situaciju. Također, ulazak bez pozdrava i nepoštovanje osoblja su postali pravilo, a ne iznimka.”

“Odraz primitivnog društva”

Ova objava naišla je na velik broj reakcija, a mnogi su korisnici podijelili svoja iskustva: “Dok sam konobario, cijenio sam gosta koji pozdravi na dolasku i odlasku puno više nego one koji ostavljaju napojnice. Bolje da ništa ne ostaviš, nego da se ponašaš kao da ne postojim.” kazao je jedan korisnik, a drugi je dodao “U trgovinama često vidim ljude koji bez poštovanja govore zaposlenicima: ‘Daj mi ovo’, umjesto da ih pristojno zamole. Takvo ponašanje je nevjerojatno frustrirajuće.”

Jedan korisnik je istaknuo da se u Hrvatskoj pristojnost često smatra slabošću: “Ljudi se boje da će ljubaznost biti shvaćena kao slabost, pa se radije ponašaju grubo i zahtjevno. Godinama sam živio izvan Hrvatske i iako svugdje ima neljubaznih ljudi, kod nas je to posebno izraženo.”

Radnici u ugostiteljstvu često su na prvoj liniji ovakvog ponašanja, a mnogi ističu kako ih posebno iritira što gosti očekuju trenutačnu uslugu, vuku ih za rukav ili ih dozivaju bez osnovne pristojnosti. Jedna konobarica je zaključila: “Nevjerojatno mi je da uđeš negdje i ne pozdraviš, a kamoli da ne zahvališ. Takvo ponašanje je odraz primitivnog društva.” 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja