Večernji List - najnovije vijesti iz Bosne i Hercegovine, svijeta, sporta, kulture i showbiza
Naslovnica Vijesti

Tri savjeta stručnjaka da izbjegnete zamke trgovaca

03. srpnja 2022. u 11:38 0 komentara 87 prikaza
online
Foto: Pixabay

S početkom ljetnih rasprodaja, popularni high street brendovi šalju sve više spam mejlova i s popustima, no pazite da ne padnete na trikove koje koriste, upozorio je generalni direktor myfavouritevouchercodes.co.uk Julian House.

Besplatna dostava

Mnoge online trgovine, kaže, nude besplatnu dostavu što je u redu, no neke će imati uvjet o minimalnoj potrošnji na njihovoj stranici. 

- Pripazite iznosi li minimalna potrošnja više neo što ste planirali potrošiti i isplati li se udovoljiti tom uvjetu samo zbog besplatne dostave. Nekad je cijena dostave simbolična prema iznosu koji traže da potrošite - rekao je za The Sun.

Ciljane reklame

Svaki put kad posjetimo neku web stranicu, na njoj ostavimo svoj digitalni otisak zbog čega nam prikazuju oglasi na temelju onog što smo tražili, no ne znaju svi da se agresivne reklame mogu i izbjeći.

- Ako ste prijavljeni na Google račun, jednostavno idite na postavke oglasa i isključite personalizaciju - kaže House, no "ako nisu povezane samo sa Googleom već i sa tvrtkama partnerima, potražite po postavkama opciju isključivanja personaliziranih oglasa".

'Požurite dok traje'

Trgovci vole stvoriti osjećaj hitnosti kako bi potaknuli na kupnju pa koriste izraze kao "požurite dok traju zalihe" ili "posljednje zalihe" kako bi nas natjerali da panično kupujemo.

- Ako je proizvod dovoljno popularan, zalihe će se sigurno obnoviti. Ako nije nešto što vam treba, nemojte osjećati pritisak da kupite, samo iz straha da će nestati - kaže on. "2022. je i postoji bezbroj opcija za kupnju, uvijek ćete negdje naći ono što tražite."

Plaćanje mobitelom

Uz Apple i Google Pay na mobilnim uređajima, plaćanje nikada nije bilo lakše, a s opcijama "kupi sada, plati kasnije" kakve nude aplikacije kao Klarna i Clearpay, nemate dojam da trošite.

- Telefonska plaćanja stvaraju nesmetano iskustvo za korisnike ali lako mogu dovesti do toga da trošite više nego što želite - kaže Amna Khan, viša predavačica ponašanja potrošača na Sveučilištu Manchester Metropolitan.

"Kako biste si dali priliku razmisliti o kupnji, uklonite podatke o kartici s telefona", savjetuje ona.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.