Večernji List - najnovije vijesti iz Bosne i Hercegovine, svijeta, sporta, kulture i showbiza
Naslovnica Vijesti

Oko dvije tisuće zaplijenjenih vozila odlazi u staro željezo

02. lipnja 2017. u 11:00 0 komentara 139 prikaza
Foto: Ilustracija

Najveći broj od 2062 zaplijenjena vozila, koja godinama propadaju u skladištima Uprave za neizravno oporezivanje BiH, bit će prodan u staro željezo. Takvo rješenje UNO BiH predložio je Vijeću ministara BiH, doznaje Glas Srpske.

Godinama bez rješenja

“Većina automobila je u lošem stanju i produljivanjem skladištenja još više bi propadala. Imajući u vidu njihovo stanje, nedostatak skladišta i potrebu da što prije bude riješeno to pitanje, načinili smo zaključke i dostavili ih Vijeću ministara. Predložili smo da vozila koja ispunjavaju uvjete za registraciju u BiH budu prodana, ali najveći broj njih nije moguće registrirati jer ne ispunjavaju zakonske uvjete i zbog toga trebaju biti uništeni”, kazao je za Glas Srpske šef Odjela za komunikacije u UNO-u BiH Ratko Kovačević i dodao kako bi vozila prodali u staro željezo, a određeni dijelovi bili bi uništeni u skladu s važećim propisima. Na taj način konačno bi bio riješen problem pravomoćno oduzetih vozila. U skladišnima UNO-a trenutačno se nalazi 3285 putničkih vozila, među kojima su 2062 pravomoćno, a 1223 privremeno oduzeta. Vlast s automobilima za koje je donesena pravomoćna presuda o pljenidbi može činiti što želi, ali rješenje je stalno odgađano. Najveći dio vozila preuzet je od bivših entitetskih carinskih uprava i oduzeti su još 2003. i 2004. Iz UNO-a su u više navrata pokušali riješiti taj problem, ali bezuspješno. Na inicijativu Ministarstva prometa i veza BiH još krajem 2012. formirana je skupina koja je trebala donijeti prijedlog što će biti učinjeno s oduzetim automobilima, ali njezini prijedlozi nisu ugledali svjetlo dana. S godinama je u skladištima ponestalo i mjesta za oduzeta vozila, pa je dio njih smješten i u prostorije koje pripadaju policijskim postajama.

Ostale samo olupine

Kada su oduzeti, uglavnom zbog carinskih prekršaja, svi automobili bili su u voznom stanju. Dugogodišnja neodlučnost institucija što uraditi s njima, zub vremena i lopovi uzeli su danak, pa su automobili vrijedni milijune maraka pretvoreni u olupine. Većina ih je bez kotača, vrata, svjetala, sjedala, vjetrobranskih stakala, branika, a mnoga vozila nemaju motore i mjenjače.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.