Perseverance

NASA objavila novu snimku s Marsa, poslušajte kako zvuči vožnja (VIDEO)

rover - mars
NASA
18.03.2021.

“Čujete li? Ovako zvuči kad se vozite preko kamenja na Marsu. Ovo je prvi snimak vožnje na Marsu“, napisali su uz objavu.

NASA je objavila još jedan snimak rovera Perseverance koji je već mjesec dana u misiji na Marsu. Riječ je o audio snimku prve vožnje rovera na Crvenoj planeti koju prati brujanje, zveckanje i lupkanje, zvuci koju su po standardima na Zemlji prilično zabrinjavajući.

Buka koju proizvode metalni točkovi rovera koji se kreću po površini Marsa u prvoj test vožnji prije dva tjedna dio su sirovog audio snimka od 16 minuta koji je u srijedu objavila Laboratorija za mlazne pogone NASA-a.

“Čujete li? Ovako zvuči kad se vozite preko kamenja na Marsu. Ovo je prvi snimak vožnje na Marsu“, napisali su uz objavu, prenosi N1.

“Da čujem ove zvukove dok vozim svoj automobil, zaustavio bih se i pozvao šlep-službu. Ali ako odvojite vrijeme i razmislite što čujete i gdje je snimljeno, to sasvim ima smisla“, rekao je inžinjer tima NASA-e Dave Gruel, a prenosi Guardian.

Snikam možete pogledati OVDJE

Rover je sletio je na Mars 18. veljače, a njegova misija je potraga za tragovima mikrobiološkog života u području kratera Jezero, nazvanog po općini u BiH, jer znanstvenici vjeruju da je na Crvenoj planeti milijunima godina unatrag bio moguć život.

Na njemu se nalaze i dva mikrofona i već je snimljeno kako laser udara o stijene.