lukavo

Trik kojim vas trgovci mame da kupite skuplji proizvod

kupovina
09.04.2021.
u 08:41

Od senzacionalnih  "platiš dva, treći dobiješ gratis" akcija, (iako vam zapravo možda ne treba ni jedan artikl), do glazbe, osvjetljenja i smještaja na policama, trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više. 

Psihologinja Julie Smith na svom Tiktoku otkrila je trik zbog kojih vam se preskupi artikl čini znatno povoljnijim.

Kao primjer je ponudila sladolede – jedan koji stoji 3 funte, drugi koji stoji osam funti. Sladoled od osam funti čini se preskup, a obzirom na pet funti razlike svi će htjeti onaj jeftiniji.

Kako bi se (pre)skupi sladoled činio prihvatljivijim, trgovci stavljaju mamac – sladoled od sedam funti, prenosi Net.hr.

"Oni zapravo ne žele da kupite taj od sedam funti, on je samo mamac kako bi skuplji sladoled djelovao kao dobra prilika. Bez mamca, uspoređujete sladolede od tri i osam funti, ali s mamcem – pa zašto ne biste uzeli ovaj od osam funti, samo je funtu skuplji", kazala je.

Pojasnila je i kako psihološki efekt kadriranja koriste sve trgovine od restorana do tehnoloških divova. 
 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije