marketinški trikovi

Ne možete prodati nekretninu? Donosimo 5 savjeta kako privući kupce

Pixsell
25.05.2018.
u 10:08

Ako je već cilj prodati nekretninu za što bolju cijenu, valja se potruditi oko besplatnih ili gotovo besplatnih trikova za privlačenje ljudi u razgledavanje

Ispod cijene koju ste postavili (više) ne možete i ne želite ići, a vaša nekretnina stoji neprodana na oglasniku već mjesecima, s rijetkim ili nikakvim upitima zainteresiranih kupaca? Možda ste napravili poneki propust u taktici za prodaju, piše Living.vecernji.hr.

Naime, ne postoji garancija da će uz njih biti prodana, ali nekoliko “marketinških” trikova svakako može učiniti nekretninu atraktivnijom i dovesti vam zainteresirane u razgledavanje. Riječ je, zapravo, o onome što ne biste smjeli činiti, a ponajprije se to tiče dobre prezentacije nekretnine. 

- Iako je krivo postavljena cijena najčešći razlog zbog koje se nekretnina ne prodaje, nekvalitetne, mobitelom napravljene slike neurednih stanova na oglasnicima također mogu odbiti kupce. Slike trebaju biti napravljene profesionalnim, ako je moguće širokokutnim fotoaparatom, trebaju biti svijetle i prikazati ono najbolje u stanu, ali ipak ne toliko dobre da pokažu stan ljepšim nego što jest - ističe Boro Vujović iz nekretninske agencije Opereta.

Usto, dodaje, vlasnici stanova često ne mogu biti dovoljno srdačni na telefonske upite jer ih kupci zovu u svako doba dana i u svim prilikama. Također, nisu vješti prodaji jer se u životu bave nečim sasvim drugim pa ili previše govore i ne dopuštaju kupcu da sam dobije dojam svog potencijalnog budućeg doma ili pak ne znaju uputiti na najveće prednosti nekretnine.

- Problem je taj i što naši prodavatelji često dočekaju potencijalne kupce, a u stanu su i baka i pas. Stan treba osloboditi ljudi i osobnih stvari te urediti koliko god je moguće. U inozemstvu, ljudi doslovno nestanu iz stana kada ga prodaju i prepuste sav posao stručnjacima - kaže Vujović.

Prednosti agencija

Iz njegova iskustva, ljudi sami pokušavaju prodati stan šest do 12 mjeseci prije negošto ga daju u ruke agenciji.

- Prednost angažiranja agencije jest, među ostalim, i to što mi točno znamo kome možemo ponuditi određenu nekretninu. Nerijetko se dogodi i to da se potencijalnom kupcu često ne svidi nešto sasvim sporedno ili lako popravljivo, a agent mu u kasnijem razgovoru ima priliku na to ukazati, što vlasnik sam ne može. Naravno, sve su to finese. Ovi besplatni ili gotovo besplatni trikovi mogu pomoći, ali ne mogu prodati nekretninu. Kod nas je, unatoč tome što cijene kvadrata padaju već osam godina, najniža moguća cijena i dalje glavni kriterij većini kupaca.

- Iz našeg iskustva, kupac će radije kupiti stan od 1200 €/m2 na Laništu nego onaj od 2500 €/m2 na Medveščaku, pa će s eventualnim viškom novca koji mu je ostao kupiti automobil, otići na putovanje... Nakon cijene, daljnji su kriteriji orijentacija, lokacija i kat - istaknuo je Ivo Barun iz Biliškov nekretnina.

PET KORISNIH SAVJETA

1. Koliko je god moguće ispraznite stan kada dolazi potencijalni kupac. Očistite ga i uredite, a ukućani neka nakratko odu van.  2. Slike stana za internetski oglasnik napravite za danjeg svjetla. Također, slikajte ga urednog.

3. Prema nekim pravilima psihologije, crveni detalj u interijeru privući će više pogleda, odnosno kupaca.

4. U naslovu oglasa istaknite ono najbolje u stanu, primjerice - terasa!

5.Ako vam se stan dugo ne prodaje, izvor prihoda mogu biti i podstanari, a u turističkim gradovima pogotovo dnevno iznajmljivanje turistima.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije