Gradonačelnik Tuzle Zijad Lugavić održao je konferenciju za novinare nakon zajedničke sjednice kolegija gradonačelnika i Gradskog vijeća, povodom teškog požara koji je u utorak izbio u Domu umirovljenika, a u kojem je život izgubilo 13 osoba.
- Sve aktivnosti u prethodnim danima bile su usmjerene na zbrinjavanje korisnika usluga Doma umirovljenika i pružanje podrške obiteljima poginulih. Formirali smo radna tijela koja obilaze obitelji, izražavaju sućut i stavljaju se na raspolaganje - rekao je Lugavić.
Dodao je da će Grad Tuzla preuzeti sve troškove sprovoda stradalih žrtava.
- Dogovorili smo da se u suradnji s Domom zdravlja od 5. studenoga formira tim psihologa koji će biti na raspolaganju obiteljima poginulih i korisnicima usluga. Tim obiteljske medicine obilazi sve korisnike kako bi se utvrdilo koje lijekove koriste i omogućilo njihovo nabavljanje, jer je ljekarna bila na šestom atu i trenutno nije dostupna zbog uviđaja. Imamo punu suradnju s gradskim ljekarnama i Domom zdravlja. Imenovali smo i radno tijelo u kojem su doktor, socijalni radnik, zaposlenici Doma umirovljenika i gradske uprave, a oni su obišli sve korisnike i zaključili da zasad nema potrebe za dodatnim smještajnim kapacitetima - naveo je Lugavić, piše Avaz.
Istaknuo je i da je formirano posebno radno tijelo koje će procijeniti štetu i potrebe za sanacijom objekta.
- To tijelo čine građevinski stručnjaci koji će utvrditi stupanj oštećenja i predložiti mjere za obnovu. Gradska uprava je od 2020. do 2025. godine uložila 528.000 KM u kapitalna ulaganja u Dom umirovljenika, a najveća su bila 2022. i 2023. godine. Zahvaljujući suradnji s organizacijom iz Njemačke, osigurano je 30 bolničkih kreveta, a ukupna ulaganja prelaze 600.000 KM. Ipak, za potpunu obnovu i unapređenje uvjeta potrebno je još mnogo rada i sredstava - dodao je.
Lugavić je na kraju pojasnio i da broj koji se pojavio u javnosti za humanitarnu pomoć nije povezan s Gradom Tuzla.
- Ne prikupljamo nikakvu pomoć. Kada završimo projekt, sredstva ćemo pokušati osigurati isključivo kroz proračun i službene kanale - naglasio je gradonačelnik.