Radionica 2. prosinca

'Agropoduzetništvo u ŽZH' unaprijedit će promociju lokalnih proizvoda

26.11.2021.
u 19:06

Radionice su namijenjene registriranim i neregistriranim proizvođačima lokalnih proizvoda, obiteljskim farmama te proizvođačima lokalnih suvenira ili tradicionalnih proizvoda

Radionica "Agropoduzetništvo u Županiji Zapadnohercegovačkoj" bit će održana u četvrtak, 2. prosinca, u Širokom Brijegu, u prostorijama Gradske vijećnice s početkom u 9 sati.

Organizatori su kazali kako ovim radionicama žele unaprijediti ne samo marketing nego i promociju lokalnih i tradicionalnih proizvoda u Hercegovini, u cilju boljeg pozicioniranja na tržištu, veće prepoznatljivosti i poboljšanja kvalitete turističke i agroturističke ponude. 

Radionice su namijenjene registriranim i neregistriranim proizvođačima lokalnih proizvoda, obiteljskim farmama te proizvođačima lokalnih suvenira ili tradicionalnih proizvoda. Cilj je otvoriti razgovore o mogućnostima i načinima razvoja turističkih iskustava temeljenih na konkretnim proizvodima i analizirati nekoliko primjera na tu temu.

Radionica se organizira u suradnji i uz podršku USAID Turizam projekta koji je prepoznao prijedlog, ideju i posvećenost Ureda Vlade Županije Zapadnohercegovačke (ŽZH) za europske integracije da podrži poljoprivredna i druga gospodarstva u poboljšanju postojeće ponude i njene bolje integracije u turistički lanac vrijednosti, priopćeno je iz Vlade ŽZH-a.

U prvom dijelu radionice nazočnima će se obratiti predstavnici Vlade ŽZH-a i Širokoga Brijega, nakon čega je predviđeno predstavljanje digitalne tržnice kao platforme za spajanje proizvođača s tržištem. Nazočni će nakon toga biti informirani o Turizam projektu, ciljevima projekta i alatima podrške.

Na radionici će biti predstavljene prezentacije o razvoju novih proizvoda, analizi i registraciji proizvoda, važnosti marketinga, kreiranju brenda, certificiranju, te poboljšanju pakiranja, unaprjeđenju dizajna i komunikacije proizvoda.

U drugom dijelu radionice nazočnima će biti prezentirani način povezivanja i razvoja kanala distribucije, promocija proizvoda s fokusom na rješenja ostvariva s malim proračunom, razvoj promo materijala, uvezivanje i integracija s lancem vrijednosti u turizmu.

Detaljan program objavljen je na službenoj stranici Grada Širokoga Brijega.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije