ispitivanje kupovne moći

Agenti Lidla kruže po BiH, uskoro stižu i prodavaonice?

06.11.2020.
u 19:14

Agenti Lidla, poznatog trgovačkog lanca, počeli su istraživanje tržišta BiH, odnosno ispitivanje kupovne moći bh. građana, što dokazuje kako je ovaj njemački gigant zainteresiran za poslovanje i u našim gradovima.

- Oni su u fazi istraživanja tržišta, koliko je profitabilno tržište za njih u BiH, s obzirom na to da u BiH ima mnogo inozemnih tržnih lanaca. Ono što smo mi dobili kao informaciju iz naših područnih ureda jest da su oni u intenzivnom ispitivanju tržišta BiH i da će vjerojatno nakon toga pristupiti registraciji, naravno, ako se odluče stacionirati u BiH - kaže Milica Marković, ravnateljica Agencije za unaprjeđenje stranih investicija u BiH (FIPA).

Prema njezinim riječima, pod povećalom agenata Lidla vjerojatno je platežna moć ovdašnjeg stanovništva.

- Vjerojatno se njihovi stručnjaci i agenti sada intenzivno bave ispitivanjem kupovne moći građana BiH, uvjeta koji su potrebni kako bi se oni stacionirali i počeli s poslom u BiH i onda će donijeti odluku hoće li ili neće doći. S našeg gledišta, ovo je pozitivan znak jer su se upustili u istraživanje trgovačkog tržišta i kupovne moći naših građana te vjerojatno imaju namjeru da se nešto ovdje i uradi - rekla je Marković. Kako dodaje, iz Lidla još nisu kontaktirali FIPA-u, s tim što im ova agencija može pomoći u određenoj oblasti.

- Što se nas tiče, mi možemo samo dati uputu i, naravno, obavijestiti ih o tome koje su lokacije atraktivne, tj. koje su na raspolaganju, u smislu lokacija koje se nude i koje bi eventualno mogle biti preuzete za takve vrste poslova, odnosno za izgradnju trgovačkog objekta, što njih i zanima - dodala je Marković.

Kako ističu iz FIPA-e, Banja Luka i Sarajevo sigurno bi bili prioritet Lidla za otvaranje objekta, jer su to gradovi s najvećom koncentracijom stanovništva, i tu bi se mogao napraviti dobar posao za njih, a Lidl bi se kasnije, vjerojatno, proširio i na druge gradove. Spekulira se da bi prve podružnice u BiH Lidl trebalo otvoriti 2022. godine. Po dostupnim informacijama, Lidl trenutačno ima 11.200 poslovnica u 32 zemlje diljem svijeta. Lidl je prve prodavaonice u Srbiji otvorio prije dvije godine. U Hrvatskoj lanac supermarketa Lidl ima koristi od brojnih turista koji dolaze u ovu zemlju, objavile su Nezavisne.•

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije