WASHINGTON

NASA danas objavljuje dugo očekivano izvješće o NLO-ima

14.09.2023.

NASA će u četvrtak objaviti nalaze dugo očekivane studije o neobjašnjivim letećim objektima na Zemljinom nebu, prenosi AFP.

Američka svemirska agencija objavila je prošle godine da razmatra dokaze o neidentificiranim anomalnim fenomenima ili UAP-ovima, što je zamijenilo termin UFO (NLO) u službenom jeziku.

Ova tema je dugo fascinirala javnost, ali ju je glavna znanost izbjegavala.

Neovisni tim od 16 istraživača podijelio je svoja preliminarna zapažanja u svibnju, ustvrdivši da postojeći podaci i izvješća očevidaca nisu dovoljni za donošenje čvrstih zaključaka, istovremeno pozivajući na sustavnije prikupljanje visokokvalitetnih podataka.

Malo je vjerojatno da će izvješće od četvrtka promijeniti tu suštinu, ali bi na kraju mogao uvesti početak nove misije agencije.

Dok NASA-ine sonde i roveri pretražuju Sunčev sustav u potrazi za fosilima drevnih mikroba, a njeni astronomi traže znakove inteligentnih civilizacija na udaljenim planetama, njeno povijesno držanje je bilo da "razotkrije" viđenja na našoj matičnoj planeti.

Bilo je više od 800 "događaja" prikupljenih tijekom 27 godina, od kojih se dva do pet posto smatra možda anomalijama, rekli su autori izvješća tijekom sastanka u svibnju.

Oni se definiraju kao "sve što operateru ili senzoru nije lako razumljivo" ili "nešto što radi nešto čudno", rekla je članica tima Nadia Drake.

Američka vlada je posljednjih godina počela ozbiljnije shvaćati pitanje UAP-a, dijelom zbog zabrinutosti da su oni povezani sa stranim nadzorom.