Animirani film „Nada“ prikazan u crkvi sv. Stjepana u Čerinu kod Čitluka

Još jednom iskazana važnost osoba kao što je fra Didak Buntić

Maria Vision TV
06.06.2023.
u 16:27

U prepunoj crkvi sv. Stjepana u Čerinu kod Čitluka održana je projekcija nedavno u Cannesu nagrađenog kratkometražnog animiranog filma „Nada“ i predstavljena knjiga fra Marinka Šakote „Moguće? Danas?“. Crtić „Nada“ skupine autora u produkciji HKUD-a „Didak“ iz Gradnića nakon premijerne izvedbe na otvaranju Didakovih dana 2022. krenuo je na filmske festivale širom Evrope i doživio veliki uspjeh. Na prestižnom filmskom festivalu u Cannesu bio je festivalski pobjednik u konkurenciji kratkometražnih animiranih filmova. Svoj život ovaj animirani film koji govori o djevojčici Nadi u vremenu veličanstvenog djela fra Didaka Buntića, velikog franjevca, prosvjetitelja i graditelja te „oca sirotinje“, koji je od gladi spasio 17.000 djece iz Hercegovine 1917. gladne godine, nastavlja na predstojećim filmskim smotrama.

O knjizi „Moguće? Danas?“ progovorio je autor fra Marinko Šakota koji je kroz svoje izlaganje još jednom iskazao važnost i snagu osoba kao što je bio fra Didak Buntić. Projekciji filma prethodilo je obraćanje samoga autora Pere Petrušića koji je prisutne upoznao o procesu nastanka filma te ujedno izrazio veliku zahvalnost svima koji su neumorno radili na njemu i nisu htjeli odustati od ideje da taj animirani film ugleda svijetlo dana. Petrušiću su u ovom značajnom projektu pomogli  članovi HKUD-a „Didak“ te Ernesto Markota, Slavko Knežević i Gabriel Prusina.

Emotivnom i snažnom izvedbom Očenaša na aramejskom jeziku oduševile su djevojke iz HKUD-a Didak te članica društva Andrijana Zubac uz čitanje prigodnih riječi fra Didaka Buntića. Pero Petrušić i nositelji ovoga zahtjevnog i vrijednog projekta HKUD-a „Didak“ iz župe Gradnići od srca se zahvaljuju župljanima župe Čerin na srdačnom prijemu koje se nakon službenog dijela programa nastavilo u radosnom druženju i pjesmi u župnoj dvorani uz prisustvo mnogobrojnih župljana. Ovu lijepu večer glazbenim izvedbama upotpunila je ženske vokalna skupina HKUD-a „Didak“.