Večernji List - najnovije vijesti iz Bosne i Hercegovine, svijeta, sporta, kulture i showbiza
Naslovnica Vijesti

Primorac: Svojim korisnicima i u pandemiji osiguravamo najbolju uslugu i brojna inovativna rješenja

25. svibnja 2021. u 18:40 0 komentara 245 prikaza
Pogledajte galeriju 1/3

HT ERONET i ove je godine jedan od sponzora Večernjakova pečata, a predsjednik Uprave Vilim Primorac na pozornici jubilarnoga dvadesetog Večernjakova pečata uručit će nagradu laureatu u kategoriji Medicina, piše Večernji list BiH. 

Digitalne tehnologije

- U ovih 20 godina Večernjakov pečat prerastao je u događaj koji je, u političkom, gospodarskom, kulturnom i svakom drugom smislu, postao veoma značajan za cijelu zajednicu. Pa čak i u ovim izvanrednim vremenima kada se suočavamo s pandemijom koronavirusa koja je, praktički, zaustavila cijeli svijet, Pečat putem TV-a i interneta ulazi u naše domove. Budući da je riječ o događaju koji promovira istinske vrijednosti i postignuća, drago nam je što smo i ove godine, već tradicionalno, partneri Večernjeg lista i Pečata.

Ova manifestacija prigoda je i za promociju naših poslovnih potencijala, a na obostrano zadovoljstvo i nas i naših korisnika. Jedan od razloga što smo odlučili podržati upravo ovaj projekt jest što on promiče onu ljepšu, pozitivnu, svijetlu stranu života, a jedan je od rijetkih koji se održao, evo, dva desetljeća - kazao je Primorac te čestitao vrijednom Večernjakovu timu koji je, i u ovako izvanrednim okolnostima, uspio dovesti do kraja još jedan zahtjevan projekt.

A u vrijeme pandemije COVID-a i društvenog lockdowna, i HT ERONET se, kao uostalom i svi ostali, našao u situaciji brze prilagodbe digitalnim tehnologijama te iznimno brzo reagirao i ponudio digitalne verzije svojih usluga (e-račun, brojne mogućnosti nadopune !hej računa bez da se napušta kuća, prijenosni i kvalitetniji 4G internet i module e-nastave na vlastitoj IPTV platformi). Podsjetimo: čak šest mjeseci omogućeno je besplatno korištenje usluge Office 365 licencije E1 kako posao, rađen u velikoj mjeri od doma, ne bi patio. Do jučer praktički nepoznate usluge, poput aplikacije Microsoft Teamsa npr., postale su svakodnevica. Uza sve to, redovito se komuniciralo s korisnicima te osiguravalo neometano primanje sadržaja i rad usluga.

Budući da Večernjakov pečat i Svjetski dan telekomunikacija ove godine “padaju” u desetak dana, prigoda je to podsjetiti na misiju HT ERONET-a te istaknuti ono po čemu se on izdvaja u ovim izazovnim okolnostima.

- U HT ERONET-u predviđamo, razumijemo i zadovoljavamo komunikacijske potrebe korisnika inovativnim rješenjima i najboljom uslugom. U svemu što radimo posebnu pozornost posvećujemo kvaliteti.

Kontinuiranim razvojem infrastrukture i svojih ljudi nadmašujemo očekivanja, postavljamo standarde u industriji i omogućavamo ekonomski rast svojih partnera, dioničara i zajednice.

Naša snaga je u širokoj lepezi inovativnih ponuda za sve segmente korisnika i usluga (mobilna i fiksna), infrastrukturi koja omogućava organizaciju života i poslovanja cjelokupnom stanovništvu bez obzira na okolnosti pandemije, uslužnoj i agilnoj korisničkoj podršci, široko rasprostranjenoj i dobro organiziranoj prodajnoj mreži te brzoj tehničkoj podršci (ljudi na terenu/monteri).

Ono što planiramo u razdoblju koje slijedi postavilo je pred HT ERONET nove izazove, no ne sumnjamo da ćemo, kao i uvijek dosad, uspješno odgovoriti na njih.

Stalna ulaganja

Kako smo svakim danom sve više svjedoci činjenice da internet postaje nužna usluga, to zahtijeva i kontinuirano ulaganje u razvoj i infrastrukturu, postavljajući tako pred HT ERONET izazov u smislu daljnjih investiranja, ali i imperativ za osiguranje preduvjeta za digitalizaciju bh. društva. Ono na čemu inzistiramo i radimo jest ulaganje u nove proizvode i usluge, unaprjeđenje usluga u ICT segmentu te dostupnost kroz prodajnu mrežu i korisničku podršku - ističu u HT ERONET-u.•

 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.