I u BiH se više kupuje

Porasla prodaja televizora, kupcima važne dimenzije

Couple having fun watching soccer game; Shutterstock ID 115951579; PO: The Huffington Post; Job: The Huffington Post; Client: The Huffington Post; Other: The Huffington Post
10.06.2016.
u 09:00

- Pronašao sam akciju na televizore od 40 posto i iskoristit ću je. Sadašnji televizor imam četiri godine i mislim da je pravo vrijeme za zamjenu. Evo, mijenjam ga od jednog Europskog prvenstva do drugog - govori nam kroz smijeh kupac kojeg smo zatekli u jednoj trgovini u Mostaru, aludirajući na činjenicu da su europska nogometna prvenstva svake četiri godine, pa sukladno tome kupuje i televizor. On nije jedini koji je ovih dana u kupnji. Naime, sportska natjecanja, osobito nogometna prvenstva, ljudima daju dodatni motiv za kupnju novih TV-prijamnika. A jedan od njih je i taj što trgovački lanci snize cijene za 30, 40 ili čak 50 posto. Trgovine u mjestima gdje žive Hrvati daju i povrat novca ili neke druge akcije ako Hrvatska osvoji prvenstvo, što je još jedan motiv i ove godine, kao što je bio i prethodnih. U poduzeću ‘Ekupi’, jednom od najpoznatijih internetskih trgovina u okruženju, kazali su nam da je prodaja rasla u ovom razdoblju te su istaknuli da su tome pridonijele i brojne akcije na televizore te veći popusti koje su davali u prethodnom razdoblju. - Novi kupci najviše traže veće televizore, one od 48 ili 50 inča, govore nam u tvrtki ‘Ekupi’. Dimenzija ekrana tih televizora, pretvorena u centimetre, iznosi dijagonalno od 122 do 127 centimetara. Također, ovih dana objavljuju se i detaljni savjeti za kupnju televizora s obzirom da se ipak radi o jednoj dugoročnijoj investiciji. I upravo je veličina ekrana među najvažnijim parametrima. Veći ekran nudi bolji efekt uranjanja u sadržaj, stvaranje realističnijeg dojma trodimenzionalnosti prostora i uočavanje detalja na slici. Uz veličinu ekrana, drugi najvažniji parametar je kvaliteta slike. Naposljetku, u analizama ističe se da proizvođači koji su se nekada smatrali nedovoljno dobrima danas su itekako konkurentni i nude više od slike i mogućnosti nego oni koji su nekada bili pojam izvrsnosti. Brojni od njih nude niže cijene, vrhunsku kvalitetu i uživanje u slici, što će itekako biti potrebno ovoga ljeta, ali i u vremenu koje nakon toga slijedi.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije