Jednostavan trik

Kako da vas ljudi zavole u samo 2 sekunde

razgovor
13.12.2015.
u 08:32

Poznata je činjenica da većina ljudi mišljenje o novoj osobi oblikuje u prvih pet minuta susreta, a zanimljivo je da neke osobe prvi dojam oblikuju već za nekoliko sekunda. Znanstvenici vjeruju da prvi dojam dugo pamtimo iz jednostavnog razloga - što je prvi.

Upravo iz tog razloga mnogi su vrlo nervozni kada idu na razgovor za posao ili upoznaju novu osobu jer su svjesni da ukoliko ne ostave dobar prvi dojam više neće dobiti priliku. Za one koji žele prilikom susreta s novom osobom ostave dobar dojam postoji jednostavna psihološka strategija.

Poznati govornik i autor Nicholas Boothman otkriva da se trik sastoji u tome da "nove osobe ne doživljavamo kao nove", nego da im se obraćamo kao nekom poznatom i dragom. 

"Obraćajte im se kao bliskom rođaku s kojim vam je uvijek drago razgovarati i s kojim ste opušteni", savjetuje Boothman. On je proveo godine trenirajući poslovne ljude kako da budu učinkovitiji i što više opušteniji u komunikaciji. Tvrdi da se osoba može naučiti da postane "poznanik" neznancu u samo dvije sekunde, prenosi Business insider.

"To je jako dobar način da se netko osjeća ugodno s vama", rekao je Boothman koji dodaje: "Samo razgovarajte s njima kao da ih već poznajete".

Poznati autor upozorava da osobu koju ste prvi put upoznali "ne gušite" s previše intimnim detaljima, npr. da otkrijete pojedinosti iz ljubavnog života.

Cilj je, kako otkriva Boothman, da pronađete "zajednički jezik", odnosno da otkrije ono što je slično između vas i druge osobe. To može biti nešto jednostavan kao činjenica da vozite isti automobil ili nosite istu marku košulje.

"Onog trenutka kada pronađete zajednički jezik", rekao je Boothman, "imate odnos".

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?