DOBRO JE ZNATI

Kada je rok trajanja šminke u pitanju, bolje je biti oprezan: Kad trebate zamijeniti puder, tuš, maskaru, ruž...

11.09.2020.
u 07:41

Uz opravdanje da živimo u konzumerističkom društvu, jednom godišnje odlučimo pretresti sve kupljeno, a nikad otvoreno, sve nakupljeno, a nepotrebno.

Naročito smo tu na skliskom terenu s kozmetikom. Kako, zašto i kada smo kupili desetu smeđu sjenu za oči, pitanje je na koje se ne trudimo pronaći odgovor... Tu je i još jedan nezgodan problem. Rok trajanja.

Kako makeup koji smo kupili ne bismo morali baciti prije nego što ga iskoristimo, važno je znati koji su proizvodi u kategoriji trajnijih, koji i nisu najpogodniji za nagomilavanje, piše Faktor. 

Oni u prahu u pravilu traju duže nego kremasti, naročito ako ih čuvate u njihovom originalnom pakiranju koje sprečava oksidaciju.

Postoji i mali vodič koji ćete naći na svakom  beauty blogu, a glasi otprilike ovako:

- Tekući puderi i korektori - oko godinu.

- Puderi u prahu i kamenu - do dvije godine.

- Rumenila i sjene u prahu i kamenu - do dvije godine.

- Kremasta rumenila i sjene - oko godinu.

- Olovke za oči i usta - do dvije godine.

- Ruževi za usne - do dvije godine.

- Tuš za oči - do tri mjeseca.

- Maskara - 3 mjeseca.

Postoje, naravno i znakovi, vidljivi golim okom, a koji će vam ukazati na to da s vašim proizvodom nešto nije u redu.

Obratite pažnju ponajviše na miris, ali i teksturu - ako su se na maskari ili na površini ruža pojavile grudvice, vrijeme je da ih zamijenite.

Tekući puder najčešće mijenja boju i miris, a olovke postaju potpuno suhe, stoga i neupotrebljive.

Sjene i rumenila u kamenu mogu dobiti masni sjaj na površini, dok će se kremasti proizvodi raslojiti i na površini će se pojaviti njihova uljna komponenta.

Pratite i simbole na pakovanjima. Nakon otvaranja najčešće je potrebno potrošiti proizvod u roku između šest i 12 mjeseci, što je naznačeno na kutiji.

Isto tako, ni neotvoreni proizvod ne može trajati vječno. Njegov rok iznosi oko 30 mjeseci od datuma proizvodnje.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?