izgradnja dionice Tarčin – Konjic

Danas potpisivanje ugovora za gradnju Tunela Ivan

28.10.2019.
u 08:18

Tunel Ivan dio je autoceste na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2. Ovaj tunel je dvocijevni s po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.

Potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2, Tunel Ivan bit će upriličeno danas u sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru. 

Ugovor će potpisati direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić i u ime izvođača radova direktor Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) Hamed Ramić te ministar prometa i veza FBiH Denis Lasić u svojstvu svjedoka JP Autoceste FBiH, a u svojstvu svjedoka Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo Munir Ramić.

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tunel Ivan je 57.628.570 eura bez PDV-a, a bit će financiran sredstvima osiguranima kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,4 milijuna eura.

Tunel Ivan dio je autoceste na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2. Ovaj tunel je dvocijevni s po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.

Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1721 m, dok je lijeva tunelska cijev duga 1761 m, a bit će smještena ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17, priopćeno je iz JP Autoceste FBiH.

Tunel je projektiran da se izvodi po Novoj Austrijskoj Tunelskoj Metodi (NATM). Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja s magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice. Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci.

Ključne riječi

Komentara 1

FY
Fuck you Mother Fucker
09:00 28.10.2019.

Treba ga nazvati « Tunel Kulina bana », a Prenj, « Tunel Kralja Tvrtka ».

Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?