Novi bojkot trgovina u Bosni i Hercegovini zbog visokih cijena najavljen je za petak, 14. veljače, a građani su ponovno pozvani da se suzdrže od bilo kakve potrošnje. To će biti treći petak bojkota trgovina u BiH, a organizatori pozivaju građane da racionaliziraju potrošnju ostalim danima, izbjegavaju kupnju lako kvarljivih proizvoda, izbjegavaju kupnju artikala koji su najviše poskupjeli, kupuju samo nužne namirnice te da u petak ne kupuju ništa.
Neformalna skupina građana "BOJkot.ba", koja je na društvenim mrežama pokrenula akciju, priopćila je da je i ovog tjedna odabran petak koji je većini stanovništva BiH prepoznatljiv kao dan potpunog bojkota.
Također, osvrnuli su se i neke prijedloge o višednevnom bojkotu, kazavši kako "dvodnevni ili višednevni bojkot u ovom trenutku pravi presing na narod koji je u fazi adaptacije".
- Ne želimo da ljudi koji iz drugih razloga - vrste posla, načina života, bolesti, starosti i sl. kupnje obavljaju na specifičan način - odustanu od procesa i da se projekt uruši zarad bilo koje vrste presinga i prevelike ambicije - napisali su na svojoj Facebook stranci "BOJkot.ba.", dodavši da podržavaju građane koji individualno provode višednevni potpuni bojkot. Akciju podržava i predsjednica Udruge potrošača "Potrošač" iz Kaknja Ferida Kulović koja smatra da je bojkot trgovina već dao neke pozitivne rezultate. Kako kaže, bojkot je izazvao reakciju i vlasti i trgovaca. Spomenula je i projekt Vlade FBiH o snižavanju i zaključavanju cijena te "akcije" i snižavanje cijena u pojedinim trgovinama, kao i pojačane inspekcije i kontrolu cijena.
- Trgovci su, ipak, sad malo oprezniji s podizanjem cijena, tako da mislim da je akcija do sada bila uspješna i da je dala neke rezultate. Također, smatram da je zasad dovoljan jednodnevni bojkot trgovina jer su svi počeli obraćati pozornost na potrošače te se počelo nešto pozitivno događati - rekla je Kulović. Rast cijena, a osobito prehrambenih proizvoda, nešto je čemu javnost svjedoči već dulje, međutim, u posljednjem razdoblju ta su poskupljenja došla do točke u kojoj su potrošači odlučili napraviti korake u smjeru zaštite svojih prava.