Izaslanstvo BH Telecoma boravilo je u Istanbulu, gdje je, u okviru strateških aktivnosti usmjerenih na digitalnu transformaciju i razvoj tehnološke izvrsnosti, posjetilo istaknute partnere iz oblasti informacijskih i komunikacijskih tehnologija.
Tijekom boravka, izaslanstvo je obišlo kompaniju Argela, jednog od vodećih regionalnih ponuđača rješenja za telekom operatere. BH Telecomu su prezentirana najnovija softverska rješenja za nadzor i upravljanje mrežama, kao i napredni modeli virtualiziranog fiksnog pristupa internetu, s fokusom na sigurnost, skalabilnost i operativnu efikasnost.
„U fokusu naše posjete bila su konkretna tehnološka rješenja koja mogu unaprijediti našu mrežnu infrastrukturu i operativne procese. U prezentiranim rješenjima prepoznali smo ozbiljan potencijal za dalju modernizaciju BH Telecoma“, izjavio je Muamer Durić, v.d. izvršnog direktora Izvršne direkcije za tehnologiju i razvoj servisa BH Telecoma.
Tijekom posjeta kompaniji Turk Telekom članovi izaslanstva imali su priliku vidjeti kako rješenja funkcioniraju u svakodnevnim uvjetima rada jednog od najvećih operatera u regiji.
„Izravan uvid u operativno okruženje Turk Telekoma dao nam je vrijednu perspektivu o tome kako nove tehnologije funkcioniraju u praksi, gdje su izazovi i koje su realne koristi za operatera i krajnje korisnike. Ovo iskustvo je za nas od neprocjenjivog značaja“, dodao je Durić.
Tijekom sastanka s tehničkim rukovodstvom Turk Telekoma otvorena je diskusija o aktualnim izazovima u industriji, razmijenjena su iskustva i razgovarano je o mogućim modelima suradnje u budućnosti. Posjet je završena obilaskom Mobile Fest-a, jednog od vodećih ICT događaja u regiji Euroazije, koji okuplja globalne i regionalne lidere iz oblasti telekomunikacija i informacijskih tehnologija.
Član izaslanstva BH Telecoma, osim Durića, bio je i Semir Ibrahimović, v.d. izvršnog direktora Izvršne direkcije za informacijske tehnologije.
„Ovaj posjet dodatno nas motivira da nastavimo putem strateške modernizacije BH Telecoma. Povezivanje s tehnološkim liderima i razmjena znanja ključni su za razvoj usluga koje će našim korisnicima donijeti najbolje moguće digitalno iskustvo“, zaključio je Ibrahimović.