Kakvi ste vi

5 tipova ljudi koje susrećete na društvenim mrežama - sigurno

Reuters/Pixsell
20.11.2017.
u 09:49

To kako se ponašaju na društvenim mrežama otkriva puno o ljudima, iako toga često nisu svjesni. Pokušavaju ostaviti određenu sliku o sebi, a zapravo ostavljaju puno drugačiji dojam

Karakter ljudi može se lako prepoznati i po tome kako se ponašaju na društvenim mrežama. Tu odmah možete prepoznati ljude pune optimizma, vedrih pogleda na svijet i one kojima je baš sve crno pa su takve i njihove objave - negativne i naporne.

Neki ljudi se ponašaju kao da su nevidljivi, budu online na, recimo, Facebooku, ali gotovo nikada ništa ne objavljuju. No, tuđe objave svakodnevno prate - ništa im ne promakne. Postoje i pojedinci koji kao da se pokušavaju svidjeti svima pa stišću "like" stalno, za sve i svašta, piše 24sata.hr. 

Kada bi osobnosti ljudi na društvenim mrežama morali svrstati u pet kategorija, to bi izgledalo ovako:

1. Pametnjakovići

Oni uvijek žele ostavljati dojam nekog pametnog, pametnijeg od drugih - pa objavljuju ono za što misle da ostavlja takav dojam o njima. Očekuju lajkove, ali neće lajkati tuđe objave. Uvjereni su da su iz nekog razloga važniji od drugih.

Oni su zapravo arogantni i ne shvaćaju da je takvo ponašanje zapravo ograničeno. Ljudi širokog načina razmišljanja znaju kako nisu najpametniji i da uvijek mogu od drugih ljudi naučiti nešto novo.

2. Ne znaju za intimu

To je vrsta ljudi koja na društvenim mrežama objavljuje baš sve o sebi - svaki njihov korak mora biti objavljen na webu. Oni su u stanju podijeliti sa svima čak i bizarne fotografije, tipa dok sjede u zahodu - da se zna kako su i tamo bili.

To su ljudi koji dopuštaju drugima da vide svaki djelić njihovog života, a sve samo da bi imali više lajkova jer sa svakim lajkom se osjećaju prihvaćenije, ispunjenije i važnije.

3. Poslovni tipovi

To su profesionalci koncentrirani isključivo na svoje proizvode ili usluge. Naravno, društvene mreže su odlična platforma za proširenje posla, ali ne treba pretjerivati.

Na društvenim mrežama ljudi žele saznati ponešto o nekome, kakav mu je život, kako razmišlja, što ga veseli itd. Da bi netko zainteresirao druge za svoje proizvode ili usluge, najprije ih mora zainteresirati za sebe kao čovjeka.
foto: Dreamstime

4. Selfi i samo selfi

Ovakve tipove je teško ne primijetiti jer se sve vrti oko njih samih. Zavirite li im među fotografije, tamo ćete pronaći na stotine selfija i ništa puno više od toga. Čovjek se tada zapita "Pa zar on/ona nema baš nikakvi drugih interesa u životu osim štovanja vlastitog odraza u zrcalu?".

Na primjer, kada otputuju na neko zanimljivo mjesto, opet ćete vidjeti samo njihov selfi - kao da smatraju kako su opet oni sami nešto najzanimljivije što se tamo može fotografirati.

5. Svađalice

To su ljudi koji odašilju negativnu energiju stalno - ljudi za izbjegavanje. Samo bi se s nekime svađali, ostavljaju nepristojne komentare, objavljuju teme uz koje opet mogu izražavati svoju negativnost itd.

Oni imaju jaku potrebu svima davati do znanja da su uzrujani, da ih nije briga što drugi misle, da su jadni zbog nečega... Uglavnom, gotovo svaki njihov potez kvari raspoloženje onoga tko vidi ono što objavljuju.

I postove možemo svrstati u kategorije:

Postovi visoke energije To su objave koje odišu pozitivnom energijom, mirom i veseljem. Na primjer, neki simpatičan video, fotografija bajkovitog krajolika, inspirativni citati itd.

Neutralni postovi To su one objave koje možemo okarakterizirati kao informativne. Takve objave ne utječu na vaše raspoloženje, ni pozitivno ni negativno. Te informacije su korisne, ali ne izazivaju snažnu emotivnu reakciju.

Postovi niske energije To su objave koje je bolje izbjegavati. Postoje ljudi koji kao da su cijepljeni protiv sreće pa u svemu oko sebe vide samo negativno. Takvi primjerci znaju objavljivati stvari koje izazivaju negativne emocije i kvare raspoloženje. Oni se stalno osjećaju loše, nekome nešto zamjeraju, povrijeđeni su, ljuti su i samo bi se s drugima svađali, omalovažavaju druge ljude, izazivaju..., otkriva huffingtonpost.com.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?