Marketing&Business Meetup

250 posjetitelja na konferenciji u Čapljini: Otkrivene tajne uspješnog poslovanja, zadovoljnih djelatnika i važnost kulture rada

23.04.2025.
u 15:54

Ovoga puta, fokus meetupa bile su teme o kojima se u regiji još uvijek premalo govori, iako svakodnevno utječu na poslovni uspjeh –pronalazak i zadržavanje talenata, ljudski resursi, učinkovitost radnika, radna atmosfera, važnost zdravih životnih navika, burnout i odnos poslodavca i zaposlenika

U hotelu President u Čapljini, u organizaciji Agencije za digitalni marketing "Rubik’" Čapljina, održan je treći po redu Marketing&Business Meetup, događaj koji je već prepoznat kao platforma za otvoreni dijalog o najaktualnijim poslovnim i marketinškim izazovima današnjice.

Ovoga puta, fokus meetupa bile su teme o kojima se u regiji još uvijek premalo govori, iako svakodnevno utječu na poslovni uspjeh –pronalazak i zadržavanje talenata, ljudski resursi, učinkovitost radnika, radna atmosfera, važnost zdravih životnih navika, burnout i odnos poslodavca i zaposlenika.

Inspirativni poduzetnici otvaraju večer

Prvi ovogodišnji meetup donio je snažne i inspirativne priče uspješnih domaćih lidera: Igora Čarapine (Rolla), Sandra Zovke (ZGI) i Petre Bevande (Alfa Therm), koji su uspjeli izgraditi tvrtke prepoznate ne samo po inovativnosti, već i po kulturi rada kojoj drugi streme ili bi bar trebali stremiti. 

Njihova predavanja ponudila su konkretne uvide u to kako pronaći i zadržati talente, kako osmisliti i provoditi organizacijsku strukturu u kojoj su zaposlenici motivirani, zadovoljni i produktivni, a dolazak na posao ne predstavlja opterećenje, već priliku za razvoj i doprinos.

Panel-diskusija: Mitovi i istine o radu na daljinu, važnosti organizacijske kulture i burnout

U drugom dijelu večeri uslijedila je panel-diskusija s uglednim govornicima:

  • Vedran Šimunović, izvršni direktor INTERA Tehnološkog Parka
  • Nikica Vučina, predstavnica HR odjela Alfa Therma
  • Andrea Šetka, psihologinja, osnivačica platforme Skriveno u meni

Teme panela bila je usmjerena na stvarne izazove i konkretna rješenja. Govorilo se o uspješnim primjerima stvaranja kvalitetne radne atmosferemjerljivim metodama za praćenje učinkovitosti u hibridnom modelu radavažnosti organizacijske kulture, ali i o emocionalnim i psihološkim aspektima radnog okruženja poput međuljudskih odnosa, preopterećenosti i znakova izgaranja.

Da su ove teme od iznimne važnosti za sve poslovne subjekte – bez obzira radi li se o malom obrtu s jednim zaposlenikom ili tvrtki sa stotinu ljudi, pokazala je i ogromna posjećenost konferencije na kojoj je nazočilo 250 osoba željnih znanja, savjeta i spremnih za učenje

Kultura rada, dobrobit zaposlenika i zdravi odnosi postaju ključni faktori održivog poslovanja u vremenu kada je zadržavanje kvalitetnog kadra postalo jedno od najvećih pitanja.

S obzirom na veliku zainteresiranost posjetitelja organizatori ističu kako će Marketing&Business Meetup nastaviti organizirati i u budućnosti, a sve s ciljem pomicanja granica poslovne svijesti u Hercegovini i šire.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije