Večernji List - najnovije vijesti iz Bosne i Hercegovine, svijeta, sporta, kulture i showbiza
Naslovnica Sport

Mostarci žele postati lideri na tržištu sportskog upravljanja

15. rujna 2017. u 10:16 0 komentara 566 prikaza
Pogledajte galeriju 1/4

Klubovi poput FK Željezničar Sarajevo, HMRK Zrinjski, HKK Zrinjski, FC Split Tommy, Univerzalne sportska škole Sport Talent Mostar te još neki klubovi iz BiH, ai i cijele regije odlučili su se na suradnju s mostarskom tvrtkom Sophico, piše Večernji list BiH. 

Domaći proizvod

Spomenuta tvrtka proizvela je zanimljiv proizvod. Riječ je o aplikaciji za vođenje rada u omladinskim školama, uz koju treneri u nogometu, košarci, rukometu, pa i u sportovima poput judoa i karatea i svim drugima koji okupljaju veliki broj polaznika, mogu naći svoju primjenu. Uz Sophicoovu aplikaciju treneri i voditelji škola imaju potpuni uvid u sve svoje pojedince, njihov raspored treninga, svakodnevne obveze. Treneri i sportaši, te njihovi roditelji, računalno su umreženi u sustav preko kojeg na svoje pametne uređaje dobivaju obavijesti o terminima treniga, utakmicama, liječničkim pregledima, članarinama... Kako nam tvrdi Stanko Ćosić, voditelj poslovnog razvoja u mostarskoj tvrtci, ovaj proizvod već je naišao na razumijevanje.

- Ljudi u bh. sportu inače sve bolje shvaćaju koliko im informatizacija njihovih sustava može pomoći u svakodnevnom radu. Ono što mi radimo, nailazi na plodno tlo. Imamo dobar proizvod koji ćemo vremenom nastojati još više razvijati. Već smo uspjeli uspostaviti linkove i na nekim inozemnim tržištima, nadamo se kako ćemo kao jedna pozitivna priča vremenom samo rasti, kazao je Ćosić.

Početak najteži

Najteži dio posla bio je početak ovog projekta, koji je prije nekoliko godina bio samo ideja. Osnivač i idejni začetnik, Mario Filipović, bavio se košarkom. Kao igrač, kasnije i kao trener mlađih uzrasta, susretao se s problemima u radu kojima je odlučio stati u kraj. Oko sebe je okupio mlade suosnivače koji su se također bavili raznim sportovima, a koji su bili u stanju ideju pretvoriti u konkretan proizvod. Nećemo čitatelje zamarati detaljima vezanim uz razvoj same tvrtke, dovoljno je reći kako je Sophico na početku bio uspješan “startup” u mostarskom poduzeću Spark, nakon čega je prerastao u samostalnu tvrtku. Tvrtka danas zapošljava 10-ak djelatnika, a za cilj ima postati tržišnim liderom u sportskom upravljanju. Ovo je pokazatelj kako se i na našim prostorima mogu pronaći pozitivne sportske priče, priče koje mogu imati odjek ne samo u BiH, nego i u inozemstvu.•

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.