Večernji List - najnovije vijesti iz Bosne i Hercegovine, svijeta, sporta, kulture i showbiza
Naslovnica Kultura

Treće predavanje tečaja copywritinga u Mostaru

15. rujna 2020. u 13:17 0 komentara 94 prikaza
tecaj-copywriting-mostar

I dok su se tijekom prvog susreta polaznici Napretkovog besplatnog tečaja upoznali s definicijom copywritinga te prvim svjetskim copywriterima, drugi susret bio je rezerviran za upoznavanje s formulom za pisanje AIDA i njenom primjenom u kreiranju različitog sadržaja.

AIDA je skraćenica od: Attention (Pozornost), Interest (Interes), Desire (Želja) i Action (Akcija), a uz teorijski dio, polaznici su savladali i praktičnu vježbu pisanja sadržaja za društvene medije koristeći formulu za pisanje AIDA te kreiranje sadržaja za službeni e-mail.

Uz AIDA-u, polaznici tečaja copywritinga, koji vodi Marko Suton, diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter, saznali su nešto više o jednom od najpoznatijih svjetskih copywritera, Johnu Caplesu, i njegovom najpoznatijem oglasu They Laughed When I Sat Down At the Piano But When I Started to Play!

Taj naslov, jedan od najpoznatijih, uvertira je u treći susret Napretkovog besplatnog tečaja copywritinga, u kojem će glavna tema biti upravo naslovi i njihova važnost u tekstu.

Treće predavanje tečaja copywritinga održat će se u četvrtak, 17. rujna, s početkom u 19.00 sati u prostorijama čitaonice Narodne knjižnice HNŽ-a, u Hrvatskom domu hercega Stjepana Kosače u Mostaru.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.