pokazuje nova studija

Pretraživanja o mršavljenju opala su za 20 posto

Foto: Guliver/Thinkstock
Pretraživanja o mršavljenju opala su za 20 posto
17.07.2022.
u 20:20
Pogledaj originalni članak

Prošlo je godinu dana otkako je popularna društvena mreža Pinterest zabranila sve oglase koji se odnose na promoviranje mršavljenja. Znate svi i sami da su takvi oglasi znali iskakati “kao iz paštete” na društvenim mrežama i internetskim portalima, a i nebrojeno puno živcirati jer zadiru točno u intimu na način da podsvjesno uđu u um i kažu: morate smršavjeti. Sve to s godinama dovelo je do velikih problema sa samopouzdanjem žena, iskrivljenu sliku o sebi i vlastitom tijelu te pritisak da se “mora smršavjeti” jer je to jedino ispravno i normalno, piše ljepotaizdravlje.hr.

U vrijeme kad su uveli zabranu, Pinterest je sklopio partnerstvo s Nacionalnim udruženjem za poremećaje prehrane u SAD-u kako bi se dodatno potaknula ova problematika. Sada je novo istraživanje Pinteresta otkrilo da su, otkako su uvedene takve mjere, pretraživanja povezana s “mršavljenjem” opala za 20 % na toj platformi.

Studija Opiniuma provedena na čak 2000 odraslih osoba pokazala je da je više od polovice ispitanika reklo da su ove godine osjećali manji pritisak da budu “spremni za ljeto”, u usporedbi s prošlom godinom. Istaknuli su da su puno više zabrinuti za svoje zdravlje nego za veličinu odjeće koju nose.

Porast pozitivnog pretraživanja

Stiže i još dobrih vijesti. S povećanjem od čak 50 % poraslo je objavljivanje pozitivnijeg sadržaja poput “kako promijeniti svoj način razmišljanja”, 60 % povećanja pretraživanja “voljeti sebe” i 65 % veće pretraživanje za “brze i zdrave obroke”.

Sadržaj za mršavljenje i dalje postoji na Pinterestu

Nužno je spomenuti kako vi i dalje možete na ovoj društvenoj mreži pretraživati sadržaj poput “mršavljenje”, “vježbe za ravan trbuh”, “kako izgubiti kilograme” i slično. Razlika je u tome što ove postove generiraju korisnici. To nisu klasični oglasi.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.