TKO BI REKAO

Zaposlenici u hotelima su otkrili što trebate napraviti da dobijete odličnu uslugu i vrlo je jednostavno

Getty Images
02.10.2019.
u 19:57

Dok neki kažu kako bi se trebalo koristiti određenim trikovima, drugi ističu da osmijeh i ljubaznost otvaraju sva vrata

Osoblje u hotelima brinu se da gostima boravak bude što bolji, a sada su na društvenoj mreži otkrili i kako da se to postigne na vrlo  jednostavan način. Nemojte lagati i budite pristojni su najčešći savjeti, a i pokoji osmijeh neće biti naodmet. 

Korisnica Quore Jackie Elizabeth Callaway napisala je kako bi osoblju trebalo napomenuti da se gosti prvi puta nalaze na toj lokaciji, a oni bi trebali imati više razumijevanja i više se potruditi. Također, napisala je kako bi trebalo pitati i za određene ponude koje hotel nudi, a na kraju je navela da je vrlo važno biti ljubazan prema zaposlenicima.

"Oni se bave uslugama i naviknuti su na ljubaznost, ali ako budete dobri prema njima i prijateljski nastrojeni, onda će i zaposlenici biti uslužniji, a možda će vam i omogućiti više toga, samo jer ste ljubazni."  S ovom se tvrdnjom slaže većina korisnika koji su radili u hotelima. 

"Radio sam deset godina u ugostiteljskoj industriji i to s najboljim brendovima. Predložio bih ove savjete: Poštujte hotelsko osoblje i budite pristojni. Osoblje stvarno naporno radi i pokušavaju uskladiti svoj privatni i poslovni život. Vaše lijepe riječi puno će im značiti, a mogu vam i dati neke povlastice. Važno je i da ste velikodušni. Ne lažite kako biste dobili bolje stvari. Osoblje zna prepoznati laž, a jednostavnije je samo ih pitati što želite. Trebali biste i popričati sa zaposlenicima dok vas uslužuju. Nikakva pretjerano osobna komunikacija, ali uspostavite određeni kontakt", napisao je Kapil Yadav. 

Gary Bowman je napisao: "Gosti koji rade ove stvari će prije dobiti pomoć od zaposlenika: Gledajte zaposlenike u oči, pozdravite ih i nasmijte se, koristite riječi "molim vas" i "hvala vam", drugim riječima, ponašajte se prema zaposlenicima kao prema prijateljima."  Asistentica glavnog upravitelja hotela Ashley Marie napisala je kako ne postoje besplatne stvari i neki posebni trikovi, ali ako gosti trebaju nešto, trebaju biti jako ljubazni. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?