trend koji traje desetljećima

Za godinu dana uvezli vode u vrijednosti od 300 milijuna KM

voda
24.01.2025.
u 08:24

Iako domaće vode osvajaju i svjetske nagrade za kvalitetu, voda iz Tešnja bila je i na službenom meniju Bijele kuće, u pitanju su uzleti kratkog daha, nakon kojih ih više ne vidimo u medijima

BiH je u 2024. uvezla vode u vrijednosti blizu 300 milijuna KM. Taj trend traje desetljećima te se, unatoč svim apelima i preporukama, mijenja nagore. Prema podacima iz Uprave za neizravno oporezivanje BiH, za uvoz više od 242,6 tona vode izdvojili smo točno 298,919.544 KM.

Vode bez šećera i aroma, uključujući prirodne ili umjetne mineralne i gazirane vode, platili smo 38,903.540 KM, a one sa šećerom i drugim sredstvima za zaslađivanje ili aromatizaciju te ostala bezalkoholna pića, osim sokova od voća i povrća, čak 260,016.004 KM.

- Vjerojatno bi ekonomisti to drugačije komentirali, ali, što se mene tiče, mi ne uvozimo vodu, već brendove. Mi imamo vode, ali je problem što moramo više poraditi na razvoju i poznatosti naših brendova - kaže Nenad Brkić, stručnjak u oblasti strateškog marketinga i komunikacija, profesor Ekonomskog fakulteta UNSA-e.

Iako domaće vode osvajaju i svjetske nagrade za kvalitetu, voda iz Tešnja bila je i na službenom meniju Bijele kuće, u pitanju su uzleti kratkog daha, nakon kojih ih više ne vidimo u medijima. Brkić ukazuje upravo na nedostatak kontinuiteta u komunikaciji s tržištem.

- Morate biti prisutni i u medijima. Bez medija se ne može napraviti brend. Ljudi vas zaborave, dolaze drugi koji zauzimaju mjesto u mislima kupaca i tako to funkcionira. Moj prijedlog je da postoji kontinuitet u komuniciranju s kupcima. Ekonomskog patriotizma imamo i nemamo. Ponekad kompanije previše očekuju od nas jer ljubav je dvosmjeran proces - kaže on i dodaje da “razumijemo razloge zašto trebamo kupovati domaće, ali proizvođači moraju pokazati svoju ljubav prema nama.

- Kako se ljubav pokazuje u biznisu? Uz ostalo i da komuniciraju s nama jer mi kulturološki volimo komunicirati. Ljubav na biznis-način uvijek je kvalitetan proizvod, kvalitetna komunikacija, razumne cijene - ističe Brkić te podsjeća na mogućnost udruživanja proizvođača u zajedničke kampanje na promociji svojih proizvoda, prenosi Avaz. •

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije