Gradonačelnik Tuzle Zijad Lugavić, ravnatelj Agencije za identifikacijske dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH Almir Badnjević i vijećnik Gradskog vijeća Tuzle Omer Berbić razgovarali su o provedbi elektroničkih razmjena podataka, što će značajno unaprijediti iskustvo građana Tuzle u administrativnim procesima, skraćujući vrijeme čekanja. Inicijativa za provedbu elektroničkih servisa proistekla je iz najave ministra prometa i veza BiH Edina Forte o ukidanju zahtjeva za tiskanu CIPS-ovu potvrdu. Ravnatelj Badnjević predstavio je niz e-servisa IDDEEA-e BiH, naglašavajući njihovu sposobnost brze, sigurne i učinkovite razmjene podataka između institucija. Ovi servisi, kako je istaknuto, imaju ključnu ulogu u smanjenju administrativnog tereta i povećanju učinkovitosti rada. Na sastanku su detaljno razmatrane mogućnosti daljnje suradnje u oblasti elektroničke razmjene podataka. Također, usuglašeno je slanje inicijative prema Vladi TŽ-a o pokretanju usluga, poput eBeba, eJMB i ePrebivalište. Uz podršku IDDEEA BiH, Grad Tuzla planira intenzivirati napore prema potpunoj digitalizaciji administrativnih procedura, osiguravajući brže i učinkovitije usluge za građane, priopćeno je iz IDDEEA-e.
U Tuzli o uvođenju elektroničkih servisa za građane
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.