mostar

Strategija komunikacije Grada

20.09.2016.
u 10:00

Povjerenstvo za izradu strategije komunikacije Grada Mostara 2016. - 2020., predsjednik Predrag Šupljeglav i članovi Miroslav Landeka, Azra Batlak i Zvjezdana Radovanović, uz povremeno uključivanje stručnih osoba iz drugih oblasti, glavni je nositelj izrade nacrta strategije. - Gradonačelnik i predstavnici gradskih odjela i službi, uvažavajući potrebu stalnog unapređenja odnosa s javnošću, svoga rada, te uzimajući u obzir raspoložive tehničke mogućnosti razvoja Grada, izražavaju potporu opravdanosti izrade strategije u svrhu približavanja usluga i projekata Grada javnosti - ističe član Povjerenstva Miroslav Landeka i dodaje kako učinkovitim mehanizmima unutarnje i vanjske komunikacije, javnost Mostara nastoji se aktivirati u donošenju odluka i promjena na području lokalne zajednice, čime se postiže pozitivan imidž Grada i u široj javnosti, te je prepoznata potreba za ojačavanjem povjerenja u lokalnu samoupravu kroz povećanje aktivnog sudjelovanja građana i stvaranjem uvjeta za dvosmjernu komunikaciju. Stoga je u samoj metodologiji izrade strategije komunikacije osigurano sudjelovanje predstavnika šire javnosti i medija. Osnovna vodilja u izradi ove strategije komunikacije je usmjerenost na krajnjeg korisnika, građane, institucije... Zaposlenici, kao i građani, u nedovoljnoj mjeri koriste modele vanjskog komuniciranja. Unapređenje mehanizama vanjske komunikacije i približavanja rada lokalne uprave građanima izravno će utjecati na poboljšanje slike Grada, a što se nastoji ovom strategijom mjeriti i postići. Povećani zahtjevi prema lokalnoj samoupravi, veće potrebe građana, kao i brži razvoj komunikacijskih sredstava, nameću potrebu uvođenja i novih mehanizama komunikacije u Gradu. Glavni cilj strategije je pozicioniranje GU kao transparentne i otvorene jedinice lokalne samouprave prema svim građanima i korisnicima usluga, a dugoročni je unaprijediti sve postojeće komunikacijske resurse i alate, uvesti norme koje sadrže upute za njihovu primjenu i korištenje, kao i mjere koje sprečavaju zanemarivanje, potom sigurati djelotvornu kontrolu i mjerljivost učinkovitosti i uspješnosti komuniciranja kroz formalno uvedene mehanizme kao što su redovite ankete, istraživanja, analize i izvješća, i otvoriti na uvid rad i funkcioniranje GU prema svim ciljanim javnostima. Mehanizmi unutarnje komunikacije su sastanci gradonačelnika s rukovodećim državnim službenicima, sastanci unutar odjela i službi, oglasne ploče, kao jedan od propisanih mehanizama dostupnosti informacija strankama i zaposlenim, elektronska pošta, intranet i internet, korištenje softvera za praćenje dokumentacije, telefonska komunikacija, kurirska služba, knjiga protokola i interni akti.

Mehanizmi vanjske komunikacije, kako stoji u nacrtu, jesu prijam stranaka, centar za pružanje usluga građanima, oglasne ploče, knjiga pritužbi, obrazac pritužbi, službena web stranica Grada, medijski istupi - konferencije za novinare, službeni glasnik i bilten, promotivni materijali, darovi, servis mjesnih zajednica, javne rasprave...•

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?