NIZ STEPENICE

Snimile ga kamere: Dostavljač bezobzirno bacao kutije pune vrijednih stvari

19.06.2018.
u 20:45

Snimka kamere pokazuje bacanje dviju kutija koje su navodno sadržavale krhke porculanske predmete , a vozač ih je bezbrižno odbacio iz kombija pa su odskakivale niz skale.

Kamere su uhvatile dostavnog vozača Yodela u bacanju antikviteta u vrijednosti od 4 000 kn niz red stepenica prije nego ga je napao ljutiti kupac. 

Snimka kamere pokazuje bacanje dviju kutija koje su navodno sadržavale krhke porculanske predmete , a vozač ih je bezbrižno odbacio iz kombija pa su odskakivale niz stepenice. Ali nakon što se na njega zaderao bijesni kupac Patrick Duffy, dostavljač je pažljivo prenosio pakete i kutije vodeći računa da se ništa ne razbije. 

Vozačev poslodavac Yodel kaže da se ispričao Patricku (68) i poduzeo sve "odgovarajuće mjere" nakon incidenta. Patrick, iz Bradforda u West Yorkshireu, rekao je:

- Potrošio sam oko 450 funti na antikvitete s eBaya. Ovaj događaj je bio grozan. Promatrao sam kako vadi kutije i baca ih niz 12 stepenica bez ikakvog razloga.

- Riječ je o kineskim i porculanskim ornamentima koji su vrlo krhki. Kada sam ga vidio, viknuo sam na njega i potrčao da provjerim kutije na dnu stuba. Bio sam zabrinut da su se antikviteti koje sam kupio uništili, kaže Duffy. 

 

 

- Dojma sam da je odmah znao što je učinio kad sam viknuo na njega da se zaustavi. Jedini razlog zbog kojeg je prestao bacati je taj što me je vidio.

Jedan od predmeta koje je kupio, antiknu kantu za ugljen koju je platio 15 funti i koji je planirao obnoviti, bio je razbijen na vrhu. Patrick se sada boji kupovati neke skuplje stvari jer bi mu narudžbe mogle biti oštećene i u budućnosti.

- Jedna stvar je oštećena, ali na sreću nije bila jedan od skupljih predmeta koje sam kupio, moglo je biti gore, kaže Patrick.

Vozač je priznao da zna da nije trebao to raditi i da je mogao prouzročiti mnogo veću štetu. Yodel je nazvao Patricka da se ispriča i rekao da dostavljač više neće raditi za njih.

- Obratili smo se gospodinu Duffyju da se ispričamo i ponudimo poklon bon kao gestu dobre volje. Sigurna isporuka paketa je apsolutni prioritet, a mi smo razočarani kad vidimo da je ovaj vozač prekršio stroge protokole. Ovo ponašanjene zadovoljava visoke standarde koje očekujemo od naših kolega i poduzete su odgovarajuće mjere, zaključio je glasnogovornik Yodela.

 

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije