ISTRAŽIVANJE

Prestari za izlaske postajemo s 31. godinom

12.07.2017.
u 19:00

Za 14 posto ispitanika koji pozovu prijatelje na druženje, večer se svodi na zajedničko pregledavanje sadržaja na Facebooku ili igranje videoigrica

Britanska tvrtka Curry u sklopu promocije ponude svojih elektroničkih uređaja, provela je anketu na 5.000 ispitanika kako bi otkrila na koji način tehnologija utječe na izlaske, odnosno ostanak kod kuće.

Najzanimljiviji i posve neočekivani rezultat ankete pokazao je kako većina Britanaca prestaje s izlascima po klubovima već nakon 31. godine života.

Više od trećine ispitanika smatra da na plesnom podiju nije mjesto onima koji su ušli u četvrto ili peto desetljeće života, a ako se ni u 37. godini ne želite odreći noćnih klubova prozvat će vas neprimjerenim i 'tragičnim'. Ipak, ni mlađa populacija nije sklona izlascima.

Sedamdeset posto ispitanih kaže kako su bili najsretniji s pronalaskom partnera jer je to značilo kraj besciljne potrage po kafićima i klubovima. Nakon što tulumarenje prestane, polovica ispitanika slobodno vrijeme provodi kod kuće ispred televizora i mobitela.

Za 14 posto ispitanika koji pozovu prijatelje na druženje, večer se svodi na zajedničko pregledavanje sadržaja na Facebooku ili igranje videoigrica.

Kao glavni razlog odustajanja od 'klasičnog' izlaska ispitanici navode skupe cijene, mamurluk, trošenje vremena na sređivanje, potragu za prijevozom i nepredvidive vremenske (ne)prilike. 
 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?