Padaju maske

Oporba odbila Zvizdića, nove trošarine i dalje na čekanju

28.09.2017.
u 08:00

Šef Kluba zastupnika DF-a u Zastupničkom domu Parlamentarne skupštine BiH Damir Bećirović izjavio je da ta stranka i nakon jučerašnjeg razgovora s predsjedateljem Vijeća ministara Denisom Zvizdićem ostaje pri svom stavu da ne treba povećati trošarine na gorivo, ali da treba vidjeti što će se događati u idućem razdoblju.

Nisu promijenili stav

“Naš stav je nepromijenjen”, rekao je Bećirović novinarima, ističući da su od Zvizdića zastupnici DF-a u Parlamentarnoj skupštini BiH dobili konkretne informacije u vezi s do sada ostvarenim prihodima od trošarina na gorivo i gdje su trošene. Prema njegovim riječima, jedna od zamjerki, koje su iznijeli Zvizdiću, je i to što od povećanja trošarina na gorivo nije planirano financiranje izgradnje ni jedne dionice u Tuzlanskoj županiji. Predsjednik SDP-a BiH Nermin Nikšić kazao je za Klix.ba nakon sastanka sa Zvizdićem kako će SDP zauzeti stav o povećanju trošarina tek nakon što dobije prijedlog zakona. - Što se tiče tog pristupa, Zvizdić je jako korektno prenio svoja razmišljanja i namjere. Posebno se osvrnuo na pitanja seta zakona o povećanju trošarina. Mi smo jasno ponovili da je za nas zakon koji se nalazio u parlamentarnoj proceduri mrtav zakon - rekao je Nikšić. Upućeni tvrde kako SDP još nije rekao definitivno “ne” Zvizdiću samo kako bi kupio još vremena i ovu priču što više približio općim izborima 2017. O toj temi jučer je govorio i ministar financija Vjekoslav Bevanda.

- Aranžman s Međunarodnim monetarnim fondom je stanju mirovanja jer trošarine nisu usvojene - izjavio je za televiziju N1 ministar Bevanda. - U stanju je mirovanja isključivo zbog neispunjenja uvjeta koje smo potpisali u pismu namjere. Temeljna dva uvjeta, a to su Zakon o trošarinama i Zakon o osiguranje depozita, nisu ispunjena. Investicije, prije svega koridor Vc i autoceste, su u zastoju - izjavio je Bevanda.

Osiguranje kreditorima

Objasnio je da su trošarine osiguranje kreditorima koji su ocijenili da javna poduzeća za ceste i autoceste nisu kreditno sposobna, pa se traži stalni priljev sredstava za otplatu kredita kojima će se graditi koridor. Bevanda je kazao kako je isplata klirinškog duga pozitivan primjer.

- Ja sam s malim timom u Ministarstvu financija radio od početka do kraja taj posao. Tehnički smo savršeno uradili, jedina smo zemlja koja je naplatila u potpunosti dug. To je primjer kako se funkcionira s entitetskim vlastima. Ali kada smo završili posao, svi su se počeli hvaliti - istaknuo je Bevanda.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?