Austrijanka je ostala neugodno iznenađena kada je kada je zbog samo pola sata prekoračenja dozvoljenog vremena parkiranja primila kaznu od čak 94 eura, u diskontu Penny u austrijskom gradiću Neulengbachu. S obzirom na to da je riječ o kupnji koja se jednostavno odužila, visina kazne izazvala je veliko nezadovoljstvo. „Parkirala sam samo 30 minuta dulje od dopuštenog. Očekivala sam kaznu od 20 ili 30 eura, ali gotovo 100? To mi je nepravedno i potpuno neprijateljski prema kupcima“, izjavila je za lokalne medije.
Slučaj je ubrzo izazvao burne reakcije javnosti jer mnogi smatraju kako je visina kazne u potpunoj nesrazmjeri s prekršajem. Kako prenosi Fenix Magazin, pozivajući se na izvještaj lista Niederösterreichische Nachrichten (NON), nezadovoljna žena najprije je pokušala kontaktirati tvrtku koja upravlja parkiralištem, a potom se obratila i samom trgovačkom lancu.
Iz Rewe grupe, vlasnika Pennyja, poručuju kako nisu odgovorni za kazne jer je upravljanje parkiralištem povjereno vanjskoj tvrtki. Ističu da su zbog učestalog korištenja parkirališta od strane osoba koje nisu kupci, bili primorani uvesti vremensko ograničenje. „Razumijemo da se iznos od 94 eura može činiti previsokim, ali pravila su jasno istaknuta i vrijede za sve korisnike parkirališta“, stoji u priopćenju Rewea, uz napomenu da se sve žalbe trebaju uputiti direktno upravitelju parkirališta.
Austrijanka priznaje da nije detaljno proučila znak s pravilima, ali i dalje smatra da je kazna pretjerana. Najavila je da više neće kupovati u Pennyju te putem medija upozorila druge potrošače na moguće skrivene troškove. Ovo nije prvi put da se Penny našao na meti kritika. Kako navodi Fenix Magazin, Okružni sud u Kölnu nedavno je zabranio ovoj trgovačkoj mreži oglašavanje sniženih cijena u usporedbi s „neobvezujućim preporučenim cijenama“ (UVP), jer se to smatra obmanjujućim. Osim toga, više ne smiju istaknuti različite cijene za korisnike koji koriste Penny aplikaciju i one koji je nemaju.