IZBORI 2010.

Ne vodite prljavu kampanju!

kreševo
Zvonimir Čorić
08.07.2010.
u 07:36

Umjesto jasne strategije za opstanak naroda, nudi se prljavi marketing. Koriste ga sve stranke

Umjesto stranačkih programa, vizija i strategija koje bi ponudile perspektivu u najmanje sljedeće četiri godine za koji mandat se bore, izborni stožeri političkih stranaka i predsjedničkih kandidata osmislili su iznimno prljave kampanje u kojima će se konkurencija pokušati diskreditirati na do sada neviđen način. Kako doznaje Večernjak u pravi specijalni rat uključene su profesionalne agencije, bivši obavještajci, stranački smutljivci koji su dobili zadaće skenirati sve osobe koje se nalaze na listama pojedinih stranaka konkurencije i zatim ih putem raznih medijskih kanala blatiti iako upravo njihovi ključni ljudi tvrde suprotno.

Tvrde suprotno

Upravo je to ključ svega onoga što su postavili kao dominantan dio svoje kampanje ključne hrvatske političke stranke, dva HDZ-a, HSP, dok se pak sukob za naklonost u HSS-NHI-ju pretvorio u stranački raskol. U načelu, svi stranački timovi naglašavali su da će predstaviti zašto su drukčiji od suparnika, naglašavajući ekonomske i socijalne programe. U gomili tih obećanja, doduše, samo i preostaje vođenje negativne kampanje. To je, prije svega, pokazatelj da stranke, a zanimljivo je da sve tri važnije stranke kod Hrvata dolaze s pozicija vlasti iako nisu u koaliciji, nemaju što koristiti kao potvrdu uspjeha u protekle četiri godine vladanja. Prema dostupnim informacijama, HDZ BiH će konkurencija prije svega nastojati diskreditirati napadima na njihova predsjednika Dragana Čovića i kandidatkinju za predsjednika Borjanu Krišto. Do sada su se Čoviću iz raznih ladica i krugova izvlačili potpisi na ćirilici, privatizacija Sokola. U posljednje vrijeme konkurencija pokušava uprti i prstom o tajnom dogovoru s Miloradom Dodikom.

Zbog toga se Borjanu Krišto već na stranačkim portalima i bliskim medijima naziva ‘prosrpskim’ igračem, a nedavno se čak u Mostaru pojavio i jumbo plakat HDZ-a na ćirilici. Iz drugih stranačkih tabora će se pozabaviti i tvrdnjama da je ova stranka leglo korupcije. Istodobno, doznaje se da će se upravo na HDZ 1990 konkurencija obrušiti navodima da su stranku osnovali kako bi fotelje popunili Božo i Damir Ljubić te predsjednički kandidat Martin Raguž.

Osobni napadi

Najviše je do sada upravo bilo povika na mlađeg Ljubića, a suština blaćenja HDZ-a 1990 svodit će se na podjelu poljoprivrednih poticaja, iznenadnu bliskost s čelnikom SDA Tihićem i potajni dogovor oko poslijeizborne prodaje vlasti te nedosljednost u politici. Za Raguža se nagovješćuje da će ga se diskreditirati zbog ‘partijske prošlosti’ i uloge u pokušaju spajanja dva HDZ-a.

Ni HSP BiH neće biti pošteđen udaraca ‘s lijeva’, napose predsjednik i premijer Zapadnohercegovačke županije te ministar obrazovanja Vjekoslav Čamber zbog tvrdnji o zloporabama oko podjele poticaja s tvrtkom Lijanovići. I Narodna stranka Radom za boljitak naći će se u istom košu, ali i zbog problema u tvrtki Lijanovići. I zato su više nego u pravu biskupi koji su upozorili na neodgovornu hrvatsku politiku koja vrijeme i novac poreznih obveznika koristi za sve drugo umjesto za osiguranje strategije opstanka najmalobrojnijeg naroda.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?