Zoran Tomić

Literatura studentima, ali i vodič političarima

Zoran Tomić
21.11.2012.
u 10:06

Knjiga je najsveobuhvatniji udžbenik iz suvremene političke komunikacije

Najsveobuhvatnijeg udžbenika iz suvremene političke komunikacije knjiga “Osnove političkog komuniciranja”, IV. dopunjeno izdanje, autora prof. dr. Zorana Tomića izašla je iz tiska.

Kompletni udžbenik

Prof. Tomić, pomoćnik rektora Sveučilišta u Mostaru i prodekan Filozofskog fakulteta, u četvrtom izdanju “najsveobuhvatnijeg udžbenika iz suvremene političke komunikacije” u regiji, kako je istaknuo recenzent prof. dr. N. Kurtić, donosi posve nova poglavlja. U knjizi, koja je već godinama literatura na brojnim sveučilištima, obrađeni su politički odnosi s javnošću, predsjedničke kampanje, međunarodna politička komunikacija, personalizacija politike i profesionalizacija političke komunikacije. Uz ove nove cjeline, dr. Tomić je bitno osvježio i dopunio “stara” poglavlja poput teorije odnosa s javnošću (akteri, instrumenti, učinci političke komunikacije), mediji u političkoj komunikaciji i izborne kampanje. Dr. B. Spahić o knjizi kaže da je “značajan doprinos znanosti na području političke komunikacije”, a dr. M. Sapunar ističe kako je dr. Tomić potvrđen kao izvrstan teoretičar, ali i uspješan praktičar na području političke komunikacije jer je organizirao i vodio brojne pobjedničke kampanje. Osim navedenih, i drugi recenzenti knjige ugledniji profesori s ovog područja u regiji prof. dr. Ivan Tanta, prof. dr. Aleksandar Bogdanić, prof. dr. Đorđe Obradović i prof. dr. Damir Kukić, slažu se da su “Osnove političkog komuniciranja” literatura studentima, ali i praktičan vodič praktičarima. Oni se slažu da je knjiga posebno važna aktivnim političarima koji kroz knjigu mogu poboljšati svoju političku komunikaciju, a samim time i političke učinke. Knjiga od 540 stranica izišla je u izdanju izdavačke kuće Synopsis.

Plodonosan rad

Profesor Tomić je autor deset knjiga i udžbenika te sedamdesetak znanstvenih i stručnih radova s područja odnosa s javnošću, političkih kampanja i komunikacije, te prava medija. On je i prvi hrvatski autor koji iscrpno piše o osobnim odnosima s javnošću. Dobitnik je Međunarodne nagrade “za doprinos i nesebičnu predanost razvoju profesije odnosa s javnošću u Jugoistočnoj Europi”, PRO-PR, Zagreb, 2012., specijalna nagrada za razvoj odnosa s javnošću u BiH i regiji, NO LIMIT advertising festival - Sarajevo, povelje za izniman doprinos u razvoju odnosa s javnošću, PRIBA, 2010., te mnogih drugih.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije