povela se rasprava

Marko Vuletić otkrio koliko plaća radnike u svojoj trgovini nakitom, cifra je izazvala raspravu

marko vuletić
02.03.2025.
u 10:46

Nakon što je Marko Vuletić ovaj video objavio na TikToku povela se rasprava o tome koliko plaća svoje zaposlenike, dok su jedni smatrali da je satnica ok, drugi se nisu složili s tim

Influencer Marko Vuletić u Tkalčićevoj ulici u Zagrebu otvorio je Eterno, prvu trgovinu trajnog nakita u Hrvatskoj. Cijela se cijela priča, dodaje, počela "kuhati" početkom godine u New Yorku, gdje se počastio jednom takvom narukvicom. – Pratio sam kako to rade u Americi i raspitivao se o onome što me zanimalo, a kada sam se vratio u Zagreb, ozbiljno sam se posvetio učenju o nakitu, nabavi strojeva i drugih proizvoda, papirologiji... Sedam sam mjeseci intenzivno radio kako bih otvorio Eterno – objasnio je nedavno Marko u razgovoru za Večernji list. Po trajne narukvice, ali i ogrlice, dodaje, dolaze mu parovi, najbolji prijatelji, roditelji i djeca..., a cijene se kreću od 20 do 100 eura, ovisno o dizajnu i materijalu, odnosno o tome je li nakit od srebra ili zlata. Na svom TikTok profilu Marko je sada u videu ispričao i koliko su mu mjesečni troškovi.

- Ovako dijelim mjesečne troškove: računi, najam prostora, radnici i sve što i je potrebno za trgovinu. Idemo redom, računi su mi mjesečno oko 60 eura i to je struja, voda, glazba i grijanje... Najam prostora je 600 eura, radnice koje rade za satnicu od sedam eura s porezima na kraju dođu oko tri tisuće eura. Troškovi za trgovinu, namirnice, wc papir, mirisi, sve ono što mi je potrebno da prostor izgleda čisto i uredno košta oko 50 eura i ako dodamo tu i troškove interneta i još ponešto, dolazimo do toga da za osnovno funkcioniranje trgovine treba 3 710 eura - ispričao je Marko u videu. Dodao je kako u sve to nisu uračunati troškovi nakita niti početni ulog i napomenuo kako su troškovi s tim veći. Rekao je da mu je to sve poprilično stresno jer je svjestan da svaki mjesec navedeni iznos mora osigurati i rekao je kako bez obzira na sve troškove reakcije kupaca vrijede svakog centa. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije