ODGOĐENE PRIPREME
Povratak na članak

Izmišljen novi problem za autocestu Vc u Hercegovini

Uz Počitelj, Bunu, izvorište Bošnjaci, sada je sporna i dionica ceste preko Prenja, Čvrsnice i Čabulje

Komentari 7

FY
Fuck you Mother Fucker
20:11 22.08.2010.

Sto se tice clanka nigdje veze Zoka (nije li to srpsko ime?), ne budi paranoidan i ne izmisljaj neke stvari da bi mogao napisati clanak. Bosnjaci finansiraju ako se ne varam, a ne varam izgradnju nekih dionica WC-a od profitaa BH Telekoma, naravno vec sad se naplacuju te dionice, a sva lova ide u zajednicki budzet. I tako svake godine nekih 150 miliona maraka bosnjacki telekom uplati u zajednicku kasu. A sta je sa drugim telekomom? On ima profit kao lokalni internet klub, zapravo i nema ga. Sto znaci FBIH ce zaduzivati sve u FBIH za izgradnju dionica kroz Hercegovinu, a zbog toga sto na mnogim mjestima u Bosni su vec izgradjene ili ce biti izgradjene dok se ova natezanja vode, nece ni biti potrebe da ih finansira FBIH iz kredita kad ce ih finansirati BHT? Naravno Hrvati su spickali svoj telekom, prodali neke dijelove, ista stvar sa vecinom pod navodnicima federalnom imovinom i jedino ko uplacuje u federalni budzet su firme sa podrucja pod kontrolom Bosnjaka. I ti se bunis zbog trase koju je Jure Radic projektovao kao \"vrstan\" strucnjak koji je projektovao most koji vecinom godine je zatvoren?

VL
KL
KlaWocin
00:42 23.08.2010.

@Lloyd varaš se? ne financira se izgradnja iz profita (dobiti) nego se financira iz sredstava koji su uplaćeni od gsm licenci, licencu jednako plaća i BH telekom i HtEronet! Prema tome jednako uplaćuju i Bošnjaci i Hrvati! Donosiš puno zaključaka na temelju krivih informacija, nadam se ne zlonamjerno nego što su te mediji koji su pod kontrolom bošnjaka \"napumpali\" krivim informacijama! Još jedna stvar (samo da se zna) hrvati puno više uplaćuju u taj kako ga ti zoveš zajednički proračun nego što dobiju nazad? Znači da hrvati finaciraju autocestu kroz bošnjačka područja a ne obratno? I btw na hrvatskom se kaže projektirao!

VL
OZ
ozujsko
10:58 23.08.2010.

Taj projekt autoceste,je potpuni promasaj za Bosnu i Hrecegovinu,pa zar nije bilo isplatnije,da se projektira autocesta,od Karlovca(HR),preko Vel.Kladuse,Cazin Bihac,Kljuc........i nadalje prema >Sarajevu jedan ogranak,a jedan prema moru,odnosno Mostaru,pa mismo vise povezani poslovno i turisticki s Zapadom nego Sjeverom,ali kakva drzava i vlast,takvi i projekti dabogda da ni ta\"zapoceta\" trasa nikad ne uspije.

VL
JO
JohnConnor
15:01 23.08.2010.

A sta se moglo drugo ocekivati od sarajevske carsije?

VL
FY
Fuck you Mother Fucker
03:05 24.08.2010.

@KlaWocin, kakva gsm licenca, pises gluposti. BH Telekom svake godine uplati samo u federalni budzet najmanje 150 miliona maraka od dividende, a bilo je godina kad su uplacivali i po 250 miliona maraka. U isto vrijeme FBIH je djelomicni vlasnikik i Aluminijuma i Eroneta s tim sto je Eronet djelomicno prodan. Svejedno, malverzacijama iz te dvije firme u FBIH budzet se ne uplacuje nista i nikad nije. Znaci samo na osnovu dividendi iz BH Telekoma do sad je FBIH uknjizila od 1 - 1,5 milijardi EUR, sto je pola vrijednosti koridora 5C. Da ne pricam da je od dividende BH Telekoma finansirana obnova puteva po zapadnoj Hercegovini i izgradnja mosta Franje Tudjmana u Capljini. Isto tako od dividende koju je FBIH dobila od BH Telekoma umjesto da se prave opticke veze po Sarajevu, Zenici, Bihacu itd, prave se dionice koridora 5C i ovo sto je do sad izgradjeno, napravljeno je upravo od te love. U isto vrijeme FBIH ce se zaduzivati kreditom koji ce vracati svi porezni obveznici u FBIH kad se budu gradile dionice po zapadnoj ili tamo gdje Hrvati imaju kontrolu. P.S. Ja govorim/citam/pisem tri strana iksljucujuci tu balkanske jezike, znam dosta dobro i hrvatski pisati i kad ga budem pisao to ces znati, medjutim posto zelim pisati bosanski, onda je ipak pravilno \"projektovao\" napisati.

VL
FY
Fuck you Mother Fucker
03:12 24.08.2010.

Sto se tice Aluminijuma, godinama, godinama je politickom odlukom Elelktroprivreda BH iz Sarajeva kroz smijesno jeftinu cijenu struje finansirala Aluminijum iz Mostara. Radilo se o nekoj godisnjoj cifri od 50-tak miliona EUR godisnje. Sjecas se, to su bile one godine kad je Brajkovic proglasavan za najboljeg menagera BiH, naravno sasvim neopravdano jer je tip cista mafija i u svakoj drzavi bi bio u roku od pet minuta sa lisicama na rukama. Negdje 2007 ili 2008 EP BIH je otkacila Aluminijum i ponudila je tu struju na tender? Dobili su vise od 50% vecu cijenu po KWH, nego im je Aluminijum placao po politickom naredjenju. Sad Aluminijum vara HEP pa ga hrvatski HEP finansira opet kroz smijesnu cijenu struje. Kad se vec prica koliko ko sta puni. Inace od deset najvecih FBIH firmi, barem sedam ili osam su iz bosnjacki kontroliranih opcina. Nesto malo drugcija stvar je i na nivou BiH, sto znaci samo to je pokazatelj ko sta puni u FBIH budzet i koliko. Ali opet kazem, Dodik - Covic dogovor je izgleda da se ide na zaostravanje sa Bosnjacima. Pazite dokle idete, tj. ne igrajte se sibicima u skladistu benzina.

VL
EK
ekoakcija
10:22 01.09.2010.

Kao bosansko-hercegovačka skupina udruženja građana i ljubitelja prirode prinuđeni smo reagovati povodom niza neistina iznesenih u članku “Izmišljen nov problem za autocestu u Vc u Hercegovini” objavljenog u vašem listu 22.08.2010. Unatoč činjenici da Bosna i Hercegovina obiluje prirodnim ljepotamama u ovom trenutku pod nekim oblikom zaštite je tek oko 1% teritorije, što nas smješta na samo začelje Evrope. Inicijativa za proglašenje područja “hercegovačkih Alpa”, planina Prenja, Čvrsnice, Čabulje i Vrana nacionalnim parkom je stara nekoliko decenija i nije ni u kakvoj vezi sa bilo kakvim teorijama zavjere o kakvim vaš novinar neargumentovano piše. Najbolja potvrda da je u pitanju odavno prisutna inicijativa jesu dokumenti domaćih i međunarodnih organizacija kao što je “Politika djelovanja i osnovne strategije Vlade Federacije BiH u mandatnom periodu 2007.-2010. godina” kojim se predviđa osnivanje nacionalnih parkova Prenj-Čvrsnica-Čabulja-Vran. Sam Nacrt zakona o Nacionalnim parkovima “Prenj” i “Čvrsnica-Čabulja-Vran” Ministarstvo okoliša i turizma FBiH (na čijem je čelu upravo kadar iz Hercegovine) upućen je u proceduru još 2007. godine. Nacrt u potpunosti problematizira građenje autoputa kroz Prenj trenutno predviđenom trasom. Ovo područje je zbog izuzetne vrijednosti svog ekosistema ušlo i u inicijativu World Wild Funda “Dinaric Arc Region”, a uvršten je kao jedan od prioriteta i u projekat uspostave zaštićenih oblasti u BiH kojeg finansira Svjetska banka. Razočarani sporošću države da konačno zaštiti ove izuzetne predjele osnovana je i ova naša Inicijativa koja okuplja organizacije i pojedince iz cijele Bosne i Hercegovine. Naš glavni cilj je uspostavljanje nacionalnog parka “Prenj-Čvrnica-Čabulja-Vran” i nemamo nikakvih skrivenih politikantskih motiva i namjera. Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije o ljepotama i značaju ovih prostora, sa zadovoljstvom ćemo vam izaći u susret. Inicijativa za Prenj

VL
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.