DVA DESETLJEĆA BIH
Povratak na članak

Hrvatski referendum: Jeste li za ovakvu BiH?

Bošnjaci i Srbi imaju svoje državice, RS i FBiH, a najmanji narod nakon 20 godina virtualnu BiH

Komentari 36

KI
kitikat
10:23 04.10.2011.

Posavina bez hrvata sasvim dobro funkcionira

VL
KI
kitikat
09:52 04.10.2011.

vi ste neprijatelji ove drzave,idite u Hrvatsku i uzivajte,

VL
HE
hercegovac
10:02 04.10.2011.

Bez hrvata nema BiH, pa tko želi državu nek promisli što radi. Ovako je te BiH svakim danom sve manje ;)

VL
Avatar error
error
10:34 04.10.2011.

Hrvatski referendum ;jeste li za ovakvu bih je jedina demokratska opcija koja je presostaja hrvatima... hrvatski referendum di muslimani ne bi mogli glasati,nametati svoje hrvate.U svim demokratskim zemljama je 50+1glas većina koja ima pravo predstavljati svoj narod, osim u muslimanskojj fbih...Kako sam se sinoć slatko nasmijao; voditeljica dnevnika 2 muslimanske ftv u razgovoru sa inzkom uporno hoće da kaže da su dva hdz-a krivci za neformiranje vlasti na državnom nivou i hoćr li snositi posljedice ha,haha...dok ovaj hrvatski neprijatelj inzko lijpo po prvi put javno kaže da hdz-ovi su dobili potporu hrvatskog biračkog tjela preko 80% i uopće ne vidi krivca u hrvatskom bloku...Kažem u svim demokratskim zemljama 50%+1glas je većina u nakaradnoj muslimanskoj državi fbih nije ni 80% +1glas nije većina ...ali biti će, siguran sam u to!!!!

VL
JA
Jajčanin
10:34 04.10.2011.

Je li ovo neko puštanje probnih balona u vezi mogućeg referenduma u hrvatskim županijama? Ako jest, super!

VL
DA
daniele
12:11 04.10.2011.

@Jajcanin - pravi si jajcanin. Pa ako i bude i ako poslije toga naprave neki 3 entitet ti ces (ako jos zivis u jajcu) ostati van tog entiteta. poslije toga ti samo ti moze biti gore jer neces imati bas nikakva prava. E to je politika naseg HDZ-a. Zaokruziti neki prostor a one koji ostanu van njega ko jeb..

VL
GA
garbage2
12:20 04.10.2011.

@daniele - bas tako. mislim da bi vise od 50% hrvata ostalo van tog od HDZ-a zamisljenog 3 entiteta. Samo bi ovi u hercegovini profitirali. Ali oni i sada mogu raditi sta hoce u gradovima hercegovine tako da neznam sta bi im 3. entitet donio.

VL
OL
oluja1995
12:51 04.10.2011.

Da ,entitet Hrvatima,ako tvorimo fedwraciju a tvorimo onda se ta federacija treba sastojati iz Hrvatskog dijela.Svi Hrvati koji ostanu izvan Hrvatskog teritorijalnog dijela imali bi sva prava i nebi bilo istina to što predhodnik reče ,,nebi imali nikakva prava\"Valjda i Muslimani teže ka Evropi i samim time moraju se prilagoditi Evropskim propisima i demokratskim standardima.Sa Hrvatskim kantonom bi Hrvati imali pravo do izražavanja svog entiteta.Nacijonalna obilježja,televizija,školstvo,kultura i mnogo toga.Nebi im drugi nametali svoje.

VL
DA
daniele
13:21 04.10.2011.

@oluja1995 - price za malu djecu i naivne. Vidimo mu u RS kako ta demokratska praksa izgleda na terenu. pitaj one hrvate sto tamo zive sta im je ta demokracija donijela. sve ovo sto si naveo da ces dobiti imas i sada. hrvati bi vise izgubili nego dobili jer bi ih puno vise ostalo van 3. entiteta jer su svugdje manjina izuzev u hercegovini. Ti si sigurno negdje odatle pa te nije briga za druge ili si glup kao i ovaj @Jajcanin dole.

VL
KO
Kontras22
13:29 04.10.2011.

daniele OK ja sam MORAO sa cijelom mojom porodicom- obitelji da otselim iz Zenice. Muslimani su mi oduzeli sva sredstva za rad koja su bila u privatnom vlasnistvu a da mi nikada nisu platili odstetu. Radi se o vrijednosti odd 111.000 Njemackih maraka i kako ti vidis da ja mogu tu da zivim. Uzgred receno izdali su mi potvrdu da je PRIVREDNO VOZILO mobilizirano za vojne potrebe. Potvrdu je izdala Teritorijalna odbrana grada Zenica Narednog dana sam iselio iz Zenice a za mnom je iselila kompletna porodica Bog i Pravi Hrvati Za Dom Uvijek Spreman

VL
CL
cleuna
13:44 04.10.2011.

@kitikat ne,ne balijetino,nećemomi nikuda odavde,samo ćemo se ovdje borit i izborit za svoja prava.Ostali smo i nakon 500 godina turskog zuluma a ostat ćemo i sada.Šta vi kao naši prijatelji,pa nas uvjeravate da bi nam treći entitet donio samo gore,ma vidi molim te.Kada smo već kod Hrvatske,mi ćemo za godinu dana postat ravnopravni građani EU,a kada ćete vi bijedo jedna?Vi o tome možete samo sanjat i opet to nećetew dočekat.Pa zar ne vidite da niste nigdje dobro došli,jesu li vam možda i za to krivi Hrvati?

VL
GA
garbage2
13:47 04.10.2011.

@kontras22 - ti si samo jedan primjer izivljavanja vecine nad manjinom. Takvih slucajeva je puna bosna. Svi oni koji su bili u manjini ( i jos uvijek je tako) su diskriminirani. Svi su oni manje ili vise lose prosli. A najgore oni koji su izgubili svoje najblize. Pa valjda je jasno ko je za to kriv. Krivi su oni sto su svijet punili pricama kako oni drugi nevaljaju. E pa ako volis sve one hrvate koji su iza tebe ostali u zenici ne mozes se zalagati za 3. entitet jer bi ih to jos vise ugrozilo. Vidi kako se to radi u RS.

VL
GA
garbage2
13:59 04.10.2011.

@cleuna - bacas prasinu u oci skrecuci temu na nesto drugo. Pusti to ko je gdje dobro dosao a ko nije, nego daj odgovor na to kako to da se HDZ zalaze za 3. entitet kad zna da ce vann njega ostati vise ljudi nego sto ce ih biti u tom entitetu i znajuci da ce im sva prava biti pogazena kao sto su pogazena u RS-u.

VL
KO
Kontras22
14:03 04.10.2011.

garbaga Ne treci entitet vec nova drzava . Na ostalim teritorijama od 600.000 Hrvata nema vise od 100.000 sada . Oni ce vremenom razmijeniti imovinu i preseliti na kompaktna etnicka podrucja - drzavice Hrvata , Srba i Muslimana

VL
GA
garbage2
14:10 04.10.2011.

@kontras22 - shvatam tvoju mrznju i frustracije ali nije ti sistem dobar. zaboravljas da u hercegovackim gradovima koji su pod kontrolom HDZ-a i koje bi ti rado odcjepio nema bosnjaka. nemas kome raditi oko za oko zub za zub. medutim vise od pola hrvata kojim ti zelis krojiti sudbinu govoreci kako se trebaju iseliti zivi u podrucjima koji ti nece uci u sastav te tvoje drzavice. uz malo matematike shvatit ces da ti racunica ne valja.

VL
DA
daniele
14:26 04.10.2011.

daniele - nije mi jasno da ljudi koji citaju ovo i kojih se ovo direktno tice, ne vide kroz komentare ovog sto se predstavlja kao \"kontras22\" da je on pogodio \"u sridu\". Zar ne vide da jedna skupina ljudi koji su jos i u manjini hoce da upravljaju njihovim sudbinama tako sto im savjetuju da se isele i da to gdje zive ne trebaju gledati kao svoje. Znaci zrtvovat ce ih za neke svoje ciljeve. I jos sto je najgore bilo bi vise ljudi koji bi bile zrtve te podjele nego onih koji bi nesto s tim dobili. I opet glasaju za njih. Ludilo. Nevjerovatno.

VL
OL
oluja1995
15:22 04.10.2011.

Rekoše mi da sam Hercegovac,ne ja sam Tuzlak.Kao što veli ovaj prijatelj iz Zenice a njegove komentare stalno brišu.Ništa nije bolje ni Hrvatima u Tuzli.Tamo nas više nema,ostali su samo stari koji čekaju da umru na svom ognjišću i to je sigurno Muslimanska politika.Ekonomski izcijedit Hrvate ,nedat im zaposlenja da se sami izsele.To što nisu mogli u ratu sad čine u miru.Zato zagovaram Hrvatski Teritorijalni entitet ili kanton.Itako nas u Tuzli,Zenici i mnogim drugim mjestima gdje su Muslimani u većini neće biti za 20 godina kad naši roditelji pomru.

VL
DA
daniele
15:43 04.10.2011.

@oluja1995 - pa koja bi to podrucja po tebi trebala uci u taj 3. entitet. S tim entitetom bi to sto je se desilo u tuzli desilo i mnogim drugim hrvatima. kako mozes to prizeljkivati kad si toliki hrvat.

VL
CL
cleuna
17:28 04.10.2011.

Nikako mi nije jasno zašto ste toliko opsjednuti HDZ-om,strankom za koju vi tvrdite da je beznačajna,da je to marginalna stranka itd..Zašto tako niste opsjednuti NHI-em.Zato što NHI-a više nema na političkoj sceni.Zašto ga nema na političkoj sceni?Zato što su ga Hrvati kaznili na izborima,zbog njegove izdajničke politike.Ista sudbina čeka i HSP,samo kada zato dođe vrijeme.A lijanovići,o njima i ne razmišljam kao ni o stalim strankama koje nemaju Hrvatski predznak.

VL
OL
oluja1995
19:35 04.10.2011.

Samo da neživim sa vama Muslimanima .Sa svojim teritorijalnim entitetom bi sigurno sami odlučivali o svojoj sudbini.Birali bi svoje predstavnike,nebi mogli vi birati kao do sada.želim da sami odlučujemo o sebi a da se vi manj brinete tko je pravi i vama primjeran,koja stanka nije dobra.Mi imamo svoje izabrane predstavnike i svoje stranke,ZNA SE.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.