Podravka kampanja

Lino i dm udružuju snage za podršku Roditeljskim kućama u Sarajevo i Tuzli

Foto
Lino i dm udružuju snage za podršku Roditeljskim kućama u Sarajevo i Tuzli
05.12.2025.
u 09:00
Pogledaj originalni članak

Podravka BiH u mjesecu darivanja pokreće društveno – odgovornu kampanju u suradnji s dm BiH. Tijekom mjeseca prosinca svi kupci imaju priliku biti dijelom priče o podršci i zajedništvu jednostavnim odabirom Lino proizvoda.

U okviru ove kampanje, Podravka BiH će za svaki kupljeni Lino proizvod u svim dm prodajnim objektima širom Bosne i Hercegovine u kategorijama mliječni deserti, flips, dehidrirana dječja hrana, Čokolino za djecu, kašice, keksići i pahuljice izdvojiti 0,20 KM za donaciju Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka. Donirana sredstva će biti usmjerena jačanju i unapređenju rada Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli, mjesta koja su mnogim mališanima i njihovim roditeljima više od smještaja, one su dom u najosjetljivijem i najtežem periodu života.

„Podrška koju dobijamo kroz ovakve kampanje za nas znači mnogo više od financijske pomoći – ona je snažna poruka obiteljima da zajednica stoji uz njih u najtežim životnim trenucima. Zahvalni smo Podravki BiH i i dm BiH što su prepoznali važnost našeg rada a njihov doprinos pomaže da naši mališani imaju toplinu doma i osjećaj podrške koji im toliko znači." izjavio je Fikret Kubat, direktor Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.

Roditeljske kuće godinama pružaju siguran prostor, emocionalnu i logističku podršku obiteljima djece oboljele od raka, omogućavajući im da ostanu blizu zdravstvenih ustanova i svojoj djeci u procesu liječenja. Posvećenost osoblja ovoga udruženja
omogućava djeci oboljeloj od raka i njihovim porodicama dostojanstven boravak, toplinu zajedništva i djelić normalnosti u najtežim trenucima.

„Ova kampanja je naš način da pokažemo da zajednički možemo napraviti razliku. Svaki kupljeni Lino proizvod predstavlja mali korak ka velikom cilju, a to je da djeca oboljela od raka i njihove obitelji znaju da nisu sami.”, poručio je Igor Manjić direktor Podravke BiH. Istaknuo je i da je brend Lino već godinama posvećen stvaranju proizvoda koji prate odrastanje najmlađih, a sada i stvaranjem prilika da se njima vrati podrška onda kada im je to najpotrebnije.

Kroz ovu društveno - odgovornu kampanju, svaki kupac postaje dio humane priče i nositelj poruke da dobrota počinje malim, svakodnevnim odlukama. Kupovinom omiljenih Lino proizvoda, svi zajedno doprinosimo stvaranju okruženja u kojem se
mali heroji i njihove obitelji osjećaju podržano, sigurno i voljeno.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.