Rezultati istraživanja

Čak 94,4 posto građana naišlo je na lažna sniženja

Foto
Čak 94,4 posto građana naišlo je na lažna sniženja
27.01.2025.
u 12:34
Europarlamentarka Biljana Borzan,  predstavila je rezultate istraživanja o iskustvima građana Hrvatske tijekom sezonskih sniženja
Pogledaj originalni članak

Čak 94,4 posto građana u Hrvatskoj naišlo je na lažna sniženja, a njih više od 80 posto je primijetilo da su sniženja koja se oglašavaju u izlogu viša od stvarnih sniženja na proizvodima, kazala je u ponedjeljak europarlamentarka Biljana Borzan,  predstvaljajući rezultate istraživanja o iskustvima građana tijekom sezonskih sniženja. No, na žalost, gotovo 90 posto građana nije prijavilo lažna sniženja jer nisu znali gdje prijaviti. Daleko je bolje bilo kada su postojali potrošački centri u većim gradovima kojima su se građani obraćali, kazala je.

Na sniženjima, kako je navela, kupuje 95 posto građana, ponajviše odjeću, obuću i hranu. Više od 87 posto građana smatra kako treba povećati broj tržišnih inspekcija, pogotovo imajući na umu da su tijekom ljetnih sniženja u svakoj četvrtoj inspekciji pronašli nepoštenu trgovačku praksu, kazala je Borzan.

Građanima je poručila da prate cijene i prijavljuju lažna sniženja jer je istraživanje koje je provela pokazalo kako devet od deset građana nikada ne prijavi lažno sniženje. Najavila je i kako će uvrstiti u raspravu o divljanju cijena u istočnoj Europi na plenarnu sjednicu u Strasbourgu. Odbor za pritužbe Europskog parlamenta zatražio je Europsku komisiju da istraži kako EU može djelovati.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.