I ove godine buket za predsjednicu napravila cvjećarnica iz Gruda

I ove godine buket za predsjednicu napravila cvjećarnica iz Gruda

19. 05. 2018. u 14:00 0

Više od desetljeća prošlo je otkad se na hercegovačkom području pojavila cvjećarnica koja je postala nezaobilazna kada su društveni i svaki drugi događaji u pitanju.

Cvjetni aranžmani cvjećarnice “Magnolija” postali su sinonim za ljepotu, a godinama već ova cvjećarnica surađuje i s manifestacijom Večernjakov pečat, s obzirom na to da prelijepi buketi odlaze u ruke dama, sudionica Večernjakova pečata, a među njima ove godine istaknula se hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović. Vrijedi naglasiti da je svaki put, otkako je predsjednica RH nazočila manifestaciji, buket radila grudska cvjećarnica, svojedobno cvjećarnica “Kalić”, a tijekom posljednja dva dolaska predsjednice Grabar-Kitarović cvjećarnica “Magnolija”. S Ivanom Ćorlukom, vlasnicom i autoricom nekih od najljepših cvjetnih aranžmana u Hercegovini, po koje rado dolaze ljudi iz susjedne Hrvatske, ekipa Večernjeg lista ovih je dana razgovarala o temi cvijeća. Ivana Ćorluka je za Večernjak govorila što je trenutačno u trendu i što je njezina cvjećarnica pripremila za ovu godinu kada su u pitanju svečani događaji. Također, “Magnolija” je prisutna i na društvenim mrežama pa tko god želi može ju pronaći na Facebooku i Instagramu i tamo se uvjeriti u kvalitetu njezina rada.

- Što je trenutačno u trendu kada su cvijeće i cvjetni aranžmani u pitanju?

- Ove godine napravili smo jedan velik odmak od klasike. Više se ne “nose” klasični buketi. Forsiramo, a vidimo da se klijentima to i sviđa, moderne bukete, s raskošnim cvijećem i dodatkom zelenila, umotane u papir, kožu, lance. A najvrući trend su svakako kliritne kutije s cvijećem. Nešto novo, posebno i elegantno.

- Postoje li neke posebne želje kupaca kada su cvjetni aranžmani u pitanju i što im vi kao stručnjaci u tome poslu savjetujete?

- Uvijek pitamo za koju prigodu je cvijeće i ako nemaju vlastitu ideju, potrudimo se napraviti im nešto jedinstveno, kreativno, a prikladno situaciji. Pomislili biste da su takvi kupci najčešće muškarci, ali nije istina. Oni danas itekako znaju što žele i rijetko nam daju odriješene ruke, za razliku od naših klijentica, posebno onih koje su nam godinama vjerne i samim time imaju povjerenja u nas i naše ruke.

- Pretpostavljamo da nema svih vrsta cvijeća u BiH pa odakle sve stiže cvijeće za bukete?

- Uvijek je problem s egzotičnim vrstama cvijeća koje djevojke traže, uglavnom za vjenčanje. Srećom, naše veleprodaje cvijeća su jako dobro organizirane, tako da im nije problem nabaviti i cvijeće iz inozemstva, ako navrijeme izrazimo želje i potrebe. Sve se može realizirati uz puno truda i volje. A znalo je biti i situacija kada smo same poharale okolna mjesta, brda i rijeke u potrazi za savršenim cvijetom.

- Na što će se cvjećarnica ‘Magnolija’ usredotočiti u budućnosti? Planiraju li se neke nove aktivnosti kada je rad s cvijećem u pitanju?

- Svakako planiramo nove aktivnosti. Inovativnost je naša najveća prednost u moru današnje konkurencije. Spremamo puno iznenađenja i kreativnih rješenja kako bismo neke svjetske trendove doveli u naše malo mjesto. Zato, pratite nas. 

pogledajte na vecernji.hr

Još nije ostavljen niti jedan komentar! Pokrenite raspravu!

Komentirajte
Vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice vecernji.hr kliknite na "Slažem se".