Večernji List - najnovije vijesti iz Bosne i Hercegovine, svijeta, sporta, kulture i showbiza
Naslovnica Vijesti

Za ukusan i zdrav doručak ispecite ove kolačiće: Imaju samo pet sastojaka!

Pet sastojaka koji u njih idu obiluju hranjivim tvarima: sadrže vlakna i puni su i minerala poput cinka, magnezija i željeza. U receptu su i grožđice, pomalo zanemareni izvor C vitamina
17. veljače 2021. u 08:58 0 komentara 448 prikaza
Foto: Jo Schaalman i Julie Pelaez

Kad malo dulje odstoje i počnu tamniti, da se banane ne baci najbolje ih je iskoristiti za neki kolač - pa zašto ne biste umjesto kruha od banana i sličnih slastica napravili ove jednostavne, ukusne i zdrave kolačiće za doručak.

- Koje dijete ne bi htjelo kolačiće za doručak? - pišu autorice knjige recepta 150 Recipes to Lose Weight, Heal Your Body, and Transform Your Life (150 recepata za gubitak težine, liječenje tijela i transformaciju života) Jo Schaalman i Julie Pelaez.

Pet sastojaka koji u njih idu, rekle su, obiluju hranjivim tvarima: sadrže vlakna, a puni su i minerala  poput cinka, magnezija i željeza. U receptu su i grožđice, bogati izvor C vitamina.

Sastojci (za cca 25 kolačića)

4 zrele banane, oguljene i izlomljene na manje komade

2 šalice zobenih pahuljica

½ šalice grožđica

1 žličica mljevenog cimeta

½ žličice himalajske ružičaste soli

(½ šalice naribane crne čokolade) - po izboru, može i bez

Priprema:

Zagrijte pećnicu na 180°C. Lim za pečenje obložite papirom. U zdjeli srednje velićine s vilicom zgnječite banane u kašu, tako da usitnite sve komadića.

Umiješajte zobene pahuljice, grožđice, cimet, sol i naribanu čokoladu.

Žlicom oblikujte tijesto na pripremljeni lim za pečenje.

Pecite 12 minuta.

Izvadite iz pećnice i pustite da se pet minuta hlade, pa ih izvadite iz lima da se skroz ohlade.

U hermetički zatvorenoj posudi kolačiće možete držati tjedan dana, prenosi Mind Body Green.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.