Autoceste FBiH

Počelo pripremanje terena oko tunela Ivan, poseban zahvat s hercegovačke strane

29.01.2020.
u 11:10

Radovi na pripremi terena su u tijeku, a poseban zahvat događa se s južne, hercegovačke strane tunela koji će se probijati, ispod postojećeg istoimenog tunela na magistrali M17.

Radovi na probijanju tunela Ivan na autoputu A1 trebali bi početi uskoro, rečeno je za Klix.ba iz Autocesta Federacije BiH.

Kako je objašnjeno, radovi na pripremi terena su u tijeku, a poseban zahvat događa se s južne, hercegovačke strane tunela koji će se probijati, ispod postojećeg istoimenog tunela na magistrali M17.

Ranije je iz Autocesta FBiH najavljeno kako će radovi početi u siječnju 2020. godine.

Tunel Ivan bit će značajan dio autoputa na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan. Ovaj tunel bit će dvocijevni sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan-sedlo.

Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1.721 metar, dok je lijeva tunelska cijev duga 1.761 metar.

S obzirom na to da autoput s hercegovačke strane neće biti izgrađen po završetku radova na tunelu, vozači će po izlasku iz tunela privremenom prometnicom ulaziti na cestu M17.

Sa sjeverne strane dolazit će se dionicom autoputa Tarčin - tunel Ivan dužine 4,9 kilometara, a za čiju gradnju je krajem 2019. godine objavljen natječaj. 

Vrijednost ugovora za izgradnju poddionice Tunel Ivan je 57.628.570 eura, odnosno 111,5 milijuna KM bez PDV-a, a financiran je sredstvima osiguranim kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF-a (sredstva EU) u visini od 11,4 milijuna eura.

Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci, priopćili su iz Autocesta FBiH.
 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?