PLERUM U SLUŽBI BOŠNJAČKE POLITIKE
Povratak na članak

Od 3758 potpisnika peticije u HNŽ-u, čak 3601 je Bošnjak

Samo 157 potpisnika peticije nisu Bošnjaci, Ovo je jasan pokazatelj tko stoji iza cijele priče prosvjeda

Komentari 11

HR
Hrvaticastoposto
19:12 16.03.2014.

Novinar je pravi Sherlock Holmes investigator u sluzbi HDZ-ove politike :D uspio je svojim istraživačkim radom prebrojati Bošnjake, oduzeti i zbrojiti. Veličanstveno zaista!

VL
SS
sergio.sotric
18:26 16.03.2014.

POSTOVANE DAME I GOSPODO, POSTOVANA REDAKCIJO "VECERNJI LIST", MOJ DONJI KOMENTAR JE, IAKO UOPSTE NE SADRZI UVRJEDLJIVE ELEMENTE, NAKON OTPR. 30 MINUTA SKINUT (OBRISAN) SA VASE STRANICE. POZIVAM SE NA SVOJA OSNOVNA GRADJANSKA PRAVA KAO EU GRADJANINA I OCEKUJEM ODM OD VAS, DA MOJ DONJI KOMENTAR TRETIRATE, KAO I SVE OSTALE KOMENTARE NA VASOJ INTERNET STRANICI, TJ. DA GA OBJAVITE U RUBRICI KOMENTARI, KAKO BI ISTI MOGAO BITI PROCITAN (KAO I SVI OSTALI KOMENTARI VASIH CITALACA) OD STRANE ZAINTERESIRANIH CITALACA. S POSTOVANJEM Sergio Sotric Postovana redakcijo, doticni novinar se ne dotice niti jednog zahtjeva peticije (koja bi trebala biti glavna tema njegovog teksta). Umjesno je mozda pitati: iz kojeg razloga - sa kojim motivima vas novinar ovo (ne)cini? U ovome tekstu vas novinar navodi "cinjenice" i "argumente" tipa: "zaposleni bankar dosao na sjednicu skupstine"? Licno sam u Mostaru bio svjedok, da se ovdje radi o uposleniku jedne banke u Mostaru (hrvatske nacionalnosti), koji je kao i mnogi drugi gradjani, iako sretan cinjenicom da ima stalno zaposlenje, vrlo nezadovoljan drustveno-socijalnom situacijom u Mostaru, te aktivno ucestvuje na prosvjedima i radu plenuma gradjanki i gradjana grada Mostara. Interesantno bi bilo i kada bi nam vas novinar pokusao objasniti, kojim i kakvim "investigativnim" novinarstvom je uspio zakljuciti, da iza Plenuma gradjanki i gradjana grada Mostara stoje politicke stranke? I naravno da nam otkrije, koje politicke stranke po njegovim "neoborivim dokazima" stoje iza Plenuma? U ovome tekstu nazalost nisam mogao naci niti jedan jedini argument za napisane tvrdnje (proizvoljna nagađanja), sto ovaj citav tekst u stvari cini bespredmetnim i u stvari samo na kraju nanosi stetu ugledu vaseg lista. Nije iskljuceno, da ima pokusaja infiltriranja plenuma nekim stranackim elementima, ali ovaj tekst ostavlja dojam, da vas novinar uopste nije ni pratio mnogobrojna saopstenja plenuma. Plenum je nacin samoorganizovanja gradjana i gradjanki kako bi zajednicki ukazali na nepravdu, nerad, neodgovornost, kriminal, nepotizam i kako bi zajednicki artikulisali svoje zahtjeve prema institucijama. Ovizahtjevi imaju iskljucivo gradjanski i socijalni karakter i nemaju predznak nacije! Iako se naravno, nikome ne uskracuje sloboda nacionalnih osjecaja i nacionalnog izrazavanja. Plenum gradjanki i gradjana Mostara je nestranacki i proizisao je kao reakcija na drustvenu klimu nerada, kriminala, pljacke i katastrofalno losih rezultata nosioca politicke odgovornosti (svih nacionalnosti) u gradu Mostaru. Mene bi zanimao i podatak, ko su bili sugovornici vaseg novinara, koje on svjesno izbjegava da imenom i prezimenom, ili barem njihovom funkcijom, navede u ovome tekstu? Da li je ovakav neprofesionalni novinarski pristup u interesu jednog poznatog medija, kao sto je to Vecernji List? Da li Vecernji List tolerise ovakav pristup jednoj ozbiljnoj i aktualnoj drustveno-politickoj temi? Pristup, koji bi u ozbiljnim njemackim (gdje ja zivim i radim) medijima bio nezamisliv u 21. stoljecu. Na kraju zelim da vama i vasim citaocima potvrdim, da sam i sam proteklih dana u Mostaru potpisao peticiju, koja je (trebala biti) tema ovoga teksta. Pri potpisivanju peticije, nije uopste bilo moguce navesti nacionalnost potpisnika (posto ta rubrika nije ni bila predvidjena), vec "samo": ime, prezime i broj osobne karte (ili alternativno JMBG). Pri tome je identitet svakog potpisnika bio uredno, pri samom potpisu, utvrdjen od strane najmanje dvoje gradjana-volontera. Posto je pored svakog imena potpisnika upisan i broj osobne karte - vjerodostojnost popisa se moze vrlo lako provjeriti 8sto vas novinar takodje nije pokusao uraditi). Ovdje se postavlja jedno jednostavno pitanje, kojim priznatim - naucnim metodama je vas novinar napr. mogao utvrditi, da li sam ja (kao potpisnik ove peticije) napr. Hrvat, Bosnjak, Srbin, Albanac, Rom ili napr. ostali? Uvjeren sam, postovana redakcijo, da vasem cijenjenom listu, dugorocno gledano, ovakvi tekstovi donose nepopravljivo-veliku stetu na slobodnom evropskom medijskom trzistu, na kojem ste se prinudjeni boriti za simpatije sto veceg broja citalaca, te tako dugorocno osigurati radna mjesta vasih novinara i ostalih uposlenika "Vecernjeg Lista". Posto se ispod svih svojih komentara, kao i u javnom gradjanskom djelovanju, uvijek i bez izuzetka potpisujem svojim imenom i prezimenom, ovdje naravno ne zelim ciniti nikakav izuzetak, te vas i vase citaoce srdacno vas pozdravljam. Sergio Sotric Köln / Deutschland / Germany / EU E-mail: sergio.sotric@googlemail.com

VL
AF
adila.fajic.3
18:02 16.03.2014.

Ja sam takođe bankarski službenik i nezadovoljna sam stanjem u drušvu.Takvi kao ovaj novinar pomaže kriminalnoj vlasti da se održi. Prema tome sa ovakvima ne treba ni polemisati, jer su oni dobili zadatak šta da napišu.Sa onima koji su mu dali zadatak, isto tako ne treba polemisati, njima kažemo šta mislimo na protestima i plenumima. Ovo što dalje pišem pišem čitaocim i onima koji će prčitati komentar.Kako će Srbi potpisivati peticiju kada ih u Mostaru više skoro i nema zahvaljujući politici ovih ćiju smjenu tražimo, kada te skupštine i vlasti nsu u stanju izvršiti izmjene Utava HNK i uskladiti ga sa izmjenama Ustava BiH i FBiH, tako da u ustavu HNK stoji "Bošnjaci i Hrvati, kao konstitutivni narodi, zajedno sa ostalima ostvarujući svoja suverena prava uspostavljaju Hercegovačko-neretvanski kanton (u daljem tekstu: «Kanton»)."Osim toga ima u njemu još stvari koje nisu promjenjene, a trebale su biti, pa se desilo da sama Skupština i Vlada donoseći zakone i uredbe krše ovaj Ustav.Da čovjek ne povjeruje koliko tu ima bezakonja i kriminala.Što se Hrvata tiće njima je prvi dan došao Milanović da im kaže da nisu ugroženi od HDZ-ova i ostalih HR stranaka već od Bošnjaka, a da bi pokzali kako će se provesti onaj ko to nije dobro shvatio prebili su Josipa Milića koji je kao predsjednik sindikata prosvjetnih radnika digao svoj glas protiv vlasti. Svaki građanin koji je potpisao peticiju potpisao ju je kao građanin . a ne kao Bošnjak.U Mostaru policajci naprave kordon i ne daju protestantima preči na desnu obalu, niti daju postaviti štand za potpisivanje peticije, niti da se protestanti mirno prošetaju na desnu stranu grada pod kontrolom HDZ-a.Mnogo bi se Hrvata potpisalo ali ne smiju, vjerujte. Nas ne podržava niti jedna stranka, ako niste primjetili, ako neko misli da jeste voljela bih i ja znati koja.Nekakvu podršku je dala Radončićeva SBB, ali iz svojih političkih interesa, a nama ne treba njegova podrška, pa je sletio sa ministrske pozicije. Ljudi koji protestuju nisu samo oni koji nemaju šta jesti, već i oni koji se ne slažu sa tim da neko u ovom gradu nema jesti, a da vlast koju mi svi plačamo i to veoma obilato, za to ne mari.Pravedna borba uvjek na kraju poluči rezultate, a naša borba ih već polučuje. Neka mi niko ne kaže da svakom čovjeku nije u interesu da se provede revizija privatizacije ili da se kazne kriminalci koji se sada nazivaju biznismeni i tajkuni, da se oduzme što je na nelagalan način stečeno, da sudovi rade u ime pravde a ne u ime politike.Prtiv može biti samo onaj na koga se odnose zahtjevi,ili oni koji su od takvih potplačeni.

VL
HR
Hrvaticastoposto
18:24 16.03.2014.

Nije plerum, nego plenum.

VL
KA
kankankan
20:13 16.03.2014.

Bosnjak sam ali koje vjeroispovjesti ? :))

VL
DO
donatelo
10:09 16.03.2014.

ova novina je hdz kako vas nije stid

VL
SS
sergio.sotric
15:57 16.03.2014.

Postovana redakcijo, doticni novinar se ne dotice niti jednog zahtjeva peticije (koja bi trebala biti glavna tema njegovog teksta). Umjesno je mozda pitati: iz kojeg razloga - sa kojim motivima vas novinar ovo (ne)cini? U ovome tekstu vas novinar navodiodi "cinjenice" i "argumente" tipa: "zaposleni bankar dosao na sjednicu skupstine"? Licno sam u Mostaru bio svjedok, da se ovdje radi o uposleniku jedne banke u Mostaru (hrvatske nacionalnosti), koji je kao i mnogi drugi gradjani, iako sretan cinjenicom da ima stalno zaposlenje, vrlo nezadovoljan drustveno-socijalnom situacijom u Mostaru, te aktivno ucestvuje na prosvjedima i radu plenuma gradjanki i gradjana grada Mostara. Interesantno bi bilo i kada bi nam vas novinar pokusao objasniti, kojim i kakvim "investigativnim" novinarstvom je uspio zakljuciti, da iza Plenuma gradjanki i gradjana grada Mostara stoje politicke stranke? I naravno da nam otkrije, koje politicke stranke po njegovim "neoborivim dokazima" stoje iza Plenuma? U ovome tekstu nazalost nisam mogao naci niti jedan jedini argument za napisane tvrdnje (proizvoljna nagađanja), sto ovaj citav tekst u stvari cini bespredmetnim i u stvari samo na kraju nanosi stetu ugledu vaseg lista. Nije iskljuceno, da ima pokusaja infiltriranja plenuma nekim stranackim elementima, ali ovaj tekst ostavlja dojam, da vas novinar uopste nije ni pratio mnogobrojna saopstenja plenuma. Plenum je nacin samoorganizovanja gradjana i gradjanki kako bi zajednicki ukazali na nepravdu, nerad, neodgovornost, kriminal, nepotizam i kako bi zajednicki artikulisali svoje zahtjeve prema institucijama. Ovizahtjevi imaju iskljucivo gradjanski i socijalni karakter i nemaju predznak nacije! Iako se naravno, nikome ne uskracuje sloboda nacionalnih osjecaja i nacionalnog izrazavanja. Plenum gradjanki i gradjana Mostara je nestranacki i proizisao je kao reakcija na drustvenu klimu nerada, kriminala, pljacke i katastrofalno losih rezultata nosioca politicke odgovornosti (svih nacionalnosti) u gradu Mostaru. Mene bi zanimao i podatak, ko su bili sugovornici vaseg novinara, koje on svjesno izbjegava da imenom i prezimenom, ili barem njihovom funkcijom, navede u ovome tekstu? Da li je ovakav neprofesionalni novinarski pristup u interesu jednog poznatog medija, kao sto je to Vecernji List? Da li Vecernji List tolerise ovakav pristup jednoj ozbiljnoj i aktualnoj drustveno-politickoj temi? Pristup, koji bi u ozbiljnim njemackim (gdje ja zivim i radim) medijima bio nezamisliv u 21. stoljecu. Na kraju zelim da vama i vasim citaocima potvrdim, da sam i sam proteklih dana u Mostaru potpisao peticiju, koja je (trebala biti) tema ovoga teksta. Pri potpisivanju peticije, nije uopste bilo moguce navesti nacionalnost potpisnika (posto ta rubrika nije ni bila predvidjena), vec "samo": ime, prezime i broj osobne karte (ili alternativno JMBG). Pri tome je identitet svakog potpisnika bio uredno, pri samom potpisu, utvrdjen od strane najmanje dvoje gradjana-volontera. Posto je pored svakog imena potpisnika upisan i broj osobne karte - vjerodostojnost popisa se moze vrlo lako provjeriti 8sto vas novinar takodje nije pokusao uraditi). Ovdje se postavlja jedno jednostavno pitanje, kojim priznatim - naucnim metodama je vas novinar napr. mogao utvrditi, da li sam ja (kao potpisnik ove peticije) napr. Hrvat, Bosnjak, Srbin, Albanac, Rom ili napr. ostali? Uvjeren sam, postovana redakcijo, da vasem cijenjenom listu, dugorocno gledano, ovakvi tekstovi donose nepopravljivo-veliku stetu na slobodnom evropskom medijskom trzistu, na kojem ste se prinudjeni boriti za simpatije sto veceg broja citalaca, te tako dugorocno osigurati radna mjesta vasih novinara i ostalih uposlenika "Vecernjeg Lista". Posto se ispod svih svojih komentara, kao i u javnom gradjanskom djelovanju, uvijek i bez izuzetka potpisujem svojim imenom i prezimenom, ovdje naravno ne zelim ciniti nikakav izuzetak, te vas i vase citaoce srdacno vas pozdravljam. Sergio Sotric Köln / Deutschland / Germany / EU E-mail: sergio.sotric@googlemail.com

VL
Avatar King-Orgy
King-Orgy
10:17 17.03.2014.

Pa, ljudi moji...zar vam nije jasno da su svi mediji u BiH korumpirani, kao i sve u ovoj drzavi....i uvjek se pise o necemu "trecem" da se pobjegne od prave istine...smjene politickih duznosnika, kompletne vlade, itd....to je sada prebrojavanje potpisa ko je hrvat, ko musliman, a ko srbin...kako jadno nam to serviraju....a mi budale, kao i obicno, prihvacamo to po ko zna koji put...ja samo mogu reci za sve ove prosvjede; tresla se brda - rodio se mis..."idemo ponovo ali ovaj put bez struje..."

VL
NO
novabila
11:50 16.03.2014.

donatelo ili kako već,ova novina je objektivna i ljudima kao što si ti smeta činjenica da se pod plaštom demonstracija krije bošnjački pokušaj nasilnog mijenjanja Ustava ove države koji naravno treba mijenjati ali ne putem ulice.

VL
Avatar Feniks
Feniks
16:54 16.03.2014.

Pokušaj stvaranja unitarne, građanske BiH, što samo po sebi znači i muslimanske, islamske.

VL
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.