Kad si fit, možeš sve!

Lactalis BH predstavio novi proizvod: Dukat Fit, mliječni proteinski napitak

fit
27.07.2016.
u 15:31

Mliječna kompanija Lactalis BH u Sarajevu je promovirala svoj novi proizvod, Dukat Fit mliječni napitak obogaćen proteinima koji, u praktičnom pakovanju boce od 0.5 l, dolazi u dva neodoljiva okusa, vanilija i čokolada, sa čak 30 grama proteina po dozi.

S visokim sadržajem proteina koji doprinose održavanju i izgradnji mišića, niskim nivoom mliječne masnoće te odličnim okusom, Dukat Fit mliječni proizvodi bogati proteinima odgovaraju na potrebe fizički aktivnih pojedinaca, ali i svih onih koji vode brigu o pravilnoj i uravnoteženoj prehrani i zdravom načinu života.

Proizvod je namijenjen profesionalnim sportašima, ali i rekreativcima, osobama koje povremeno prakticiraju fitnes ili neku sportsku aktivnost, starijim osobama koji gube mišićnu masu i svima koji žele smršaviti.

„Lactalis BH ponovo potvrđuje poziciju lidera na polju inovacija i predvodnika novih trendova u mliječnoj industriji u BiH te predstavlja prvu liniju mliječnih napitaka bogatih proteinima na našem tržištu – Dukat Fit. U Dukat Fit asortimanu nalaze se mliječni proteini koji su izvor esencijalnih aminokiselina. Također, Dukat Fit mliječni napitci su proizvodi s uravnoteženom hranjivom vrijednošću: idealnim omjerom proteina, ugljikohidrata i masti. Sa kvalitetnim nutritivnim vrijednostima preporučuju se za konzumaciju kao dio obroka ili međuobrok svima koji praktikuju zdrav životni stil. Jer, kad si fit možeš sve!“ poručio je Dino Tabaković, direktor prodaje Lactalis BH.

Proteini su esencijalni elementi potrebni za rast i regeneraciju svih ćelija u ljudskom organizmu. European Food Safety Agency, kao opštu smjernicu definira 0,83 grama proteina na kilogram tjelesne mase, dok kod osoba koje intezivno treniraju dnevna potreba raste na od 1,5 do 2 grama proteina na kilogram tjelesne mase.

Dukat Fit mliječni proteinski napitci već su dostupni na tržištu širom BiH i prvi su proizvodi u nizu linije koju će Dukat svakako nastaviti razvijati prateći i dalje navike i potrebe svojih potrošača.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije