Predsjedatelj Predsjedništva Bosne i Hercegovine

Izetbegović: Sarajevo Business Forum prerastao regionalni značaj

Bakir
04.05.2016.
u 10:45

Predsjedatelj Predsjedništva Bosne i Hercegovine Bakir Izetbegović na otvaranju Sarajevo Business Foruma (SBF) koji je počeo jutros kazao je da konferencije kao što je ova potvrđuju značaj Sarajeva kao polazne točke za velike poslovne vizije.

Istakao je da je SBF od osnivanja imao ambicije da povezuje poslovne ljude, a da je ove godine zbog suradnje s Kinom otišao korak dalje i nadrastao regionalni značaj.

- Strategija suradnje Kine kao ekonomskog generatora od globalnog značaja sa privredama srednje i istočne Europe koje su u snažnom razvojnom zamahu velika je šansa za suradnju od koje će koristi imati svi koji se u nju uključe - istakao je Izetbegović.

Naglasio je da BiH može biti ponosna da je prepoznata kao moguća uporišna točka kineske vizije masovnih ulaganja u infrastrukturu i u energetske projekte duž krakova nekadašnjeg puta svile.

Izetbegović je podsjetio da je BiH ove godine u veljači predala zahtjev za članstvo u Europsku uniju.

- Ovo je godina koju svim svojim snagama želimo učiniti godinom uspjeha. Puna integracija u EU i u NATO je najbolji način za očuvanje stabilnosti i napetka BiH - naveo je Izetbegović.

Naglasio je potencijale BiH, a istakao je da će ulagači koji na vrijeme prepoznaju te potencijale biti korak ispred onih koji "oklijevaju zarobljeni u stereotipe burne prošlosti Balkana".

BiH već danas može ponuditi mnogo, a Izetbegović je izdvojio hidroenergetski potencijal koji je rangiran kao osmi po veličini u Europi, rezerve uglja od oko šest milijardi tona, dva i po milijuna hektara obradive zemlje te sektor turizma koji je u stalnom porastu.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?