Brojne kulturno-povijesne i prirodne ljepote regije Hercegovine iz godine u godinu izazivaju sve veću pozornost turista, a dokaz su i brojke koje upućuju na povećano zanimanje za posjetima i upoznavanjem sa svime onime što jug BiH ima ponuditi. A kako bi se ta ponuda podignula na višu razinu, važna je i promocija u okviru međunarodnih sajmova.
Turistička zajednica Hercegovačko-neretvanske županije (TZ HNŽ) uspješno je predstavila bogatu turističku ponudu Hercegovine na prestižnom svjetskom sajmu turizma ITB Berlin, koji se održava od 4. do 6. ožujka. Na zajedničkom štandu uz TZ HNŽ-a svoju ponudu predstavila je i Turistička zajednica Grada Mostara, čime je dodatno istaknuta sinergija u promociji regije kao jedinstvene turističke destinacije. Ovakvo zajedničko predstavljanje doprinijelo je jačanju prepoznatljivosti Hercegovine na globalnoj turističkoj karti, priopćili su iz Turističke zajednice HNŽ-a.
Kako su istaknuli, Hercegovina je privukla veliko zanimanje posjetitelja i ključnih dionika turističkog sektora zahvaljujući raznolikoj ponudi kulturno-povijesnog nasljeđa, prirodnim ljepotama, zaštićenim spomenicima UNESCO-a, outdoor turizmu te bogatoj eno-gastronomskoj ponudi. Poseban naglasak stavljen je na vodeće turističke adute regije - Mostar, Neum i Međugorje, koji su prepoznati kao nezaobilazne destinacije u Hercegovini. Iz TZ-a HNŽ-a navode kako kontinuirano rade na jačanju turističkog brenda Hercegovine, pozicionirajući je kao mediteransku destinaciju s bogatom poviješću, ugodnom klimom i jedinstvenim iskustvima za posjetitelje. Zajednički nastup na ITB Berlinu predstavlja značajan korak u daljnjem pozicioniranju Hercegovine na međunarodnoj turističkoj sceni u cilju privlačenja većeg broja posjetitelja i unaprjeđenja turističke ponude regije, navodi se u priopćenju.