koja je vaša?

Glavna boja u vašem ormaru: Evo što to otkriva o vama

ormar
01.02.2020.
u 10:43

Prema riječima stiliste i autora knjige "Color Your Style" Davida Zylae, iako u vašem ormaru ima mnogo boja i nijansi, uvijek postoji neka boja koju radije nosite jer se u njoj osjećate ugodnije i imate više samopouzdanja.

Upravo je ta boja ona koja najviše govori o vašem karakteru. Pročitajte što vaša omiljena boja govori o vama prema tvrdnjama pojedinih stručnjaka:

1. Crna

Ekspert za modu Karen Heler ističe da se crna boja smatra ozbiljnom. I zaista, prema psihološkim istraživanjima, crna boja se oduvijek smatrala sinonimom prestiža, moći, ozbiljnosti i inteligencije. To je jedan od razloga što se crna boja koristi za izradu odijela za diplomiranje na mnogim svjetskim sveučilištima.

Ljudi kojima je crna omiljena boja su ambiciozni, odlučni ali i osjećajni. Po pravilu, oni su emotivni i lako se uzbuđuju, iako često pokušavaju to skriti. Crna boja im pomaže da skrenu pažnju okruženja sa svog izgleda na njihovu osobnost  jer su im unutarnje osobine najvažnije.

2. Smeđa

Smeđa je boja zemlje, nečega pouzdanog, jakog i stabilnog. Tako drugi doživljavaju ljude koji često nose smeđu i njene nijanse. Ljudi koji vole ovu boju su malo konzervativni, poštuju starije i uvijek traže mir, stabilnost i snagu u svemu. Žena u smeđoj haljini ili muškarac u smeđoj jakni ostavljaju dojam pouzdane, inteligentne i racionalne osobe, prenosi N1. 

3. Plava

Novinar i psiholog Lisa Johnson Mandel tvrdi da je plava najbolja boja ako idete na razgovor za posao, jer ostavlja dojam  samopouzdanja i pouzdanosti. Zato su mnoge radne uniforme upravo ove boje. Znanstvenici sa Sveučilišta Britanske Kolumbije su proveli istraživanje o utjecaju boja i otkrili da tamnije nijanse plave boje imaju umirujući efekt. Ljudi plavu boju povezuju s inteligencijom, poverenjem, efikasnošću i smirenošću.

Plave nijanse odjeće često biraju ljubazni, simpatični, uljudni, čak i sramežljivi ljudi. Kako ističu psiholozi, osoba u plavoj boji će biti divan roditelj i uzoran radnik. Smirenost i ravnoteža su dvije najčešće osobine koje imaju ovakvi tipovi ljudi.

4. Zelena

Istraživači s amsterdamskog sveučilišta naglasili su da zelena boja izaziva dobro raspoloženje u vama, ali i vašoj okolini. Ugodnost zelene boje dolazi od povezanosti s prirodom, što izaziva osjećaj mira i zadovoljstva, tvrdi Liatris Iceman iz instituta za boje Panton. Oni koji preferiraju zelenu boju vode aktivan, javni život, uvijek žive u ugodnom okružju i uglavnom su financijski stabilni. Također su brižni, ljubazni i imaju meko srce.

5. Ljubičasta

U prošlosti, ljubičasta boja je često predstavljala plemstvo i društvo višeg ranga. Značila je sofisticiranost, bogatstvo i luksuz. Poznato je da je Kleopatra bila luda za ljubičastom bojom. Tijekom davnih vremena, samo bogati su mogli sebi priuštiti da nose nijanse ljubičaste. Danas, ljubičasta boja znači kreativnost, uviđavnost i ljubav za umjetnošću.

Prema mišljenju stručnjaka, ljudi koji nose ljubičastu boju su prije svega emotivni. Pravi su sanjari, strastveni su i vole mistiku. Također su poznati kao nepredvidljivi i izlaženje na kraj s njima može biti i lako i teško u isto vrijeme.

6. Crvena

Crvena boja se uvijek vezivala za strast i moć. Ukoliko želite imresionirati i uvjeriti nekoga u nešto onda sa sigurnošću možete dati prednost ovoj boji.

Svaka svijetla nijansa crvene privlači pažnju na osobu koja je nosi. Ljudi povezuju ove nijanse sa energijom, pokretljivošću i uzbuđenjem. Psiholozi tvrde da su žene koje nose crvenu boju privlačnije muškarcima te da ih ova boja uzbuđuje. Oni koji često nose crveno su pametni, lako razdražljivi, pomalo sebični i mogu biti skloni ovisnostima.

7. Žuta

Žuta je boja sreće, sunca i smijeha. Istraživanja su pokazala da ova boja povećava proizvodnju serotonina (hormona sreće) u mozgu, ubrzava metabolizam i podiže raspoloženje. Osim toga, žuta povećava koncentraciju i pažnju pa se zbog toga često koristi na panoima i reklamama, putokazima i uličnim linijama.Stručnjaci naglašavaju da nijanse žute nose aktivne, kreativne osobe. Oni su sanjari i avanturisti, spremni za istraživanje i osvajanje.

8. Bijela

Bijela boja je simbol čistoće, nevinosti i jednostavnosti. Ovo je razlog zašto većina ljudi odlučuje kupi tinešto bijelo kada započinju sa nečim novim u životu ili otvaraju novo poglavlje.

Bijela boja privlači pouzdane ljude koji vole slobodu i gledaju na život optimistično. Ovi ljudi su vrlo uredni i organizirani u svemu što rade, vole nove početke i teže savršenstvu. Uopćeno, bijelu može nositi mnogo različitih tipova osobnosti. To je neutralna boja, koja rijetko odbija druge.

9. Ružičasta

Svijetlo ružičasta je boja žene koja voli flert. Za žene zrelijih godina, mekše, nježnije nijanse ružičaste su poželjne jer predstavljaju krajnju ženstvenost. Nježno ružičasta boja se smatra mirnom, toplom i ženstvenom i jedna je od najmoćnijih sedativa. To je razlog zbog čega su u nekim zatvorima zidovi obojeni u tu boju, jer upravo njena svetlija nijansa smanjuje agresivnost.

Prema mišljenju psihologa, ljudi koji vole ružičste boje su romantični, optimistični i pravedni. Po pravilu, to su ljudi koji cijene i ljubaznost i udobnost iznad svega.

10. Narandžasta

Narandžasta uvijek pravi zabavnu atmosferu, jer se smatra toplom i oportunističkom bojom. Također je vesela, kreativna i atraktivna. Oni koji vole nositi narandžasto su optimisti, energični i raspoloženi, ali i spremni na promjene. Mogu biti pomalo čudni ljudi, ali i ambiciozni i razumni.

11. Siva

Kao što stilisti vole reći, siva je boja ravnoteže, nije ni tamna ni svijetla. Ako osoba ima mnogo sive odjeće, to obično znači da želi da ostane nevidljiva. Siva i njene nijanse simbol su mira i zrelosti. Mnogi muškarci srednjih godina nose siva odijela, dok žene starije dobi nose sive haljine.

S obzirom na to da je riječ o neutralnoj boji, izuzetno je teško okarakterisati osobu koja je preferira. Oni mogu biti spremni poštovati pravila, razumni su, nisko-emocionalni i kategorični ljudi. Ali u većini slučajeva, osoba koja vole sivo je netko tko ne voli privlačiti pažnju i pokušava održati neutralnost.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?