pokazala studija
Povratak na članak

Čaša ove tekućine dnevno smanjuje rizik od raka crijeva za gotovo petinu

Istraživači su su otkrili i to da 20 g alkohola dnevno (što je jednako srednje velikoj čaši vina ili količini od pola litre piva) povećava rizik od razvoja raka crijeva za 15 posto.

Komentari 0

Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.