NAJNOVIJI RAD

NASA-ini znanstvenici otkrili tragičan mogući razlog zašto još nismo stupili u kontakt s izvanzemaljcima

izvanzemaljci
Pixsabay
14.11.2022.

Znanstvenici NASA-e objavili su najnovije izvješće u kojem objašnjavaju potencijalni razlog zašto ljudi još nisu dosad stupili u kontakt s izvanzemaljcima.

Naime, znanstvenici su objasnili kako je moguće da su se izvanzemaljske civilizacije same uništile prije nego što su mogle stvoriti naprednu tehnologiju kojom bi mogli napraviti korak komunikacije s drugim civilizacijama.

Teorija 'Velikog filtera' objašnjava kako je moguće da je više civilizacija živjelo u svemiru, ali su sami sebe uništili prije nego što su mogli stupiti u kontakt sa Zemljom. Ipak, postoji tračak nade za ljude, prenosi Huffpost. S obzirom da znamo zašto je došlo do toga, ljudi mogu napraviti određene korake kojima bi spriječili vlastito izumiranje, piše u izvješću tima istraživača u NASA-inom Laboratoriju u južnoj Kaliforniji.

''Ključ za uspješno prolaženje čovječanstva kroz takav univerzalni filter je... identificiranje destruktivnih atributa u nama samima i njihovo neutraliziranje unaprijed'', napisali su u radu objavljenom 23. listopada.  Što god postoji da bi moglo uništiti ljude, vjerojatno je velika ugroza i za život na drugim planetima, navode autori, dok kao vjerojatne krivce navode nuklearni rat, pandemiju, klimatske promjene te nekontroliranu umjetnu inteligenciju.

''Povijest je pokazala da nas je natjecanje unutar vrste i, što je još važnije, suradnja dovela do najviših vrhunaca izuma. Pa ipak danas znamo za pojmove koji se čine antitezom dugoročnog održivog rasta: rasizam, genocid, nejednakost, sabotaža'', naveli su znanstvenici.