širi svoje carstvo

Ivica Todorić postaje novi kralj igračaka

\'obz...zgb...05.11.2007. ivica todoric snimio:boris scitar\'
Boris Ščitar/PIXSELL
07.11.2011.
u 10:00

Povlačenjem Magme s tržišta Konzum i Tisak postaju lideri u prodaji dječjih igračaka

Poslovni problemi Magme i najvrednijeg joj brenda Turbo limača promijenili su hrvatsko tržište igračaka. Nova situacija otvorila je prostor za restrukturiranje tržišta i aktivniji angažman trgovačkih lanaca, među kojima je Konzum prvi prepoznao priliku. Već lani, kad je oko 400 milijuna kuna teško hrvatsko tržište igračaka palo više od 20 posto, u Konzumu je prodaja igračaka porasla za 5 posto – i u ovoj godini i dalje raste.

Povratak Power Rangersa

Iva Balent, izvršna direktorica Agrokorova marketinga, kaže da su u novim tržišnim prilikama prepoznali potencijal i dodatan prostor za proširenje ponude igračaka u maloprodaji Tiska i Konzuma. Najveći hrvatski trgovački lanac ove je godine tako u svojim najvećim formatima osigurao i dodatne police i prostor za igračke, kao i specijalizirane odjele koje nude bogatu i raznovrsnu ponudu za djecu svih uzrasta. Ponuda, doznajemo, uključuje djeci omiljene brendove po povoljnim cijenama pa nisu neskromna očekivanja Konzuma da bi već u 2011. mogao zauzeti i 30 posto tržišta igračkama.

– Uz zabavne i edukativne igračke za sve uzraste, asortiman Konzumovih prodavaonica proširen je nekim od najpopularnijih brandova kao što su Disney, Hello Kitty, Štrumfovi, Ben 10, Dragon Ballz, Gormiti – kaže I. Balent, objašnjavajući da je obogaćena i ponuda LEGO igračaka.

Konzum, doznajemo, i samostalno uvozi igračke za koje je procijenjeno da su atraktivne za naše tržište poput Real Constructiona i Black& Deckera te WOW setova za igru i druženje. Tisak je pak krajem 2010. počeo s distribucijom licencnih igračaka, od kojih su mu najvažnije impulsne kolektibilne igračke, s obzirom na to da su kiosci najpogodniji prodajni kanal za prodaju takvih artikala.

– Tisak je ujedno i distributer Giochi Preziosija, najvećeg svjetskog proizvođača takvih igračaka u vrećicama za regiju (za linije Paciocchini, Dinofroz, Mini Zhu Zhu pets, Trick Power), a osim što distribuira i veće igračke, otkupio je i prava za prikazivanje crtanih serija Pop Pixie i Dragon Ball Z koje se trenutačno prikazuju na jednoj komercijalnoj televiziji – kaže Iva Balent.

Ulaskom u segment velikih igračaka povezanih s TV-linijama, kompanija je preuzela i zastupstvo kompanija Ban Dai za regiju koja je treći najveći proizvođač igračaka u svijetu (iza Matela i Hasbra), na kojemu su svojedobno svoj biznis s igračkama izgradili Fižulići, tako da će se iduće godine kroz nove TV-serije i distribuciju igračaka u Hrvatsku vratiti dva najuzbudljivija brenda za dječake Ben 10 i Power Rangers, najavljuje Agrokorova marketinška direktorica. Upućeni tvrde da padu prodaje igračaka kod donedavnih vodećih igrača Turbo limača i One2playa nije toliko kumovala ni kriza koliko smanjeni marketinški budžeti, promocije i akcijske ponude koji roditelje i djecu „prisiljavaju“ na kupnju.

Rat do istrebljenja?

Tko kako stoji u tom svijetu najbolje se, naime, vidi i po oglašavanju u medijima gdje je već počelo predblagdansko osvajanje najmlađih potrošača. A kako se nastavlja rat između Goranka Fižulića i srbijanskog mu partnera i čelnika NCA Investment grupe Slobodana Vučićevića tko kome, koliko i zašto duguje te tko ima pravo korištenja žiga Turbo limač, nije teško pogoditi tko će na kraju biti najveći gubitnik. Pogotovo zna li se da je samo Vučićević u drugoj polovici ove godine zatvorio najmanje šest trgovina Turbo limača, dok Magmi i njezinu dijelu trgovina, koje su se zbog neplaćanja najamnine u Splitu našle i na udaru Željka Keruma, već duže vrijeme prijete stečaj i banke.

Neslužbeno doznajemo da se Vučićevićeve žalbe protiv Fižulića u Srbiji i BiH rješavaju po kratkom postupku, dok Fižulić od Vučićevića u Hrvatskoj i dalje potražuje zadnju ratu od 6,1 milijun eura za 51 posto Turbo limača i još sedam drugih brendova u zajedničkoj tvrtki Adria Design. U međuvremenu se, tvrde u Magmi, nagomilalo i 700.000 kuna duga na ime Limačevih trgovina u kojima je Vučićević u najmu, dok se novonastali vakuum, koji je već odavno prerastao razinu dviju privatnih kompanija, pokušava riješiti i političkim pritiscima na najvišim razinama. I dok sve to čeka – na čekanju su i Limačeve igračke koje su izgradile, a sad bi mogle i srušiti imperij Fižulića.

Preuzeto sa www.vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?