Kupres

Destinacije trebaju imati “ono nešto“

Kupres
18.12.2012.
u 10:01

Sudionici upućeni na važnost prepoznavanja i pravilnog razvoja turističkog odredišta

Stručni seminar „Upravljanje turističkom destinacijom“ u organizaciji Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru u suradnji s Institutom za turizam i okoliš te uz potporu Federalnog ministarstva okoliša i turizma, koji je održan jučer u hotelu AdriaSki u Kupresu, uputio je sudionike na važnost prepoznavanja i pravilnog razvoja turističkog odredišta.

Program seminara bio je namijenjen djelatnicima sustava turističkih zajednica, predstavnicima županija, gradova i općina, privatnim poduzetnicima, udrugama, predstavnicima putničkih agencija, ali i svima koji svojim djelovanjem utječu na razvoj turizma u BiH.

Ugledni predavači kao što su dr. sc. Snježana Boranić-Živoder, Institut za turizam, Mary McKeon, GDSI Ireland, voditelj projekta, dr. sc. Josip Mikulić, Ekonomski fakultet, Zagreb i dr.sc. Damir Krešić, Institut za turizam, Zagreb zanimljivim predavanjima razotkrili su mnoge tajne i uputili sudionike i interesne skupine u nove svrsishodne načine korištenja turizma.

Zaključilo se kako upravljati turizmom i turističkom destinacijom podrazumijeva usredotočenost na više čimbenika, odgovarajuću sustavnost u redoslijedu poteza, a sve s ciljem utvrđivanja odgovarajuće menadžment-strategije i politike koje će pridonijeti ostvarenju postavljenih ciljeva svake destinacije. Da bi bile prepoznate, destinacije ne trebaju biti spektakularne, bitno je da imaju „ono nešto“ i da time upravljaju na najbolji mogući način.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?